Så koseligGod morgenI dag skal jeg rydde og vaske i leiligheten. I kveld kommer venninnegjengen, og da skal vi ha venninnekveld. Det gleder jeg meg til!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligGod morgenI dag skal jeg rydde og vaske i leiligheten. I kveld kommer venninnegjengen, og da skal vi ha venninnekveld. Det gleder jeg meg til!
![]()
Ja, har stått fulle plassen med biler i alle fall. Jeg har ikke badet ute en eneste gang i sommer. Med unntak av da jeg vasset i MjøsaKan jeg tenke meg med det været....
Min er ti månederHerlig daDe spiser her også nå. 1-åringen øver på å spise selv
![]()
Blir veldig koselig. Ikke like ofte vi har tid eller mulighet lenger...Så koselig![]()
Jeg har ikke vasset engangJa, har stått fulle plassen med biler i alle fall. Jeg har ikke badet ute en eneste gang i sommer. Med unntak av da jeg vasset i Mjøsa![]()
Synd! Men kjenner til problemetBlir veldig koselig. Ikke like ofte vi har tid eller mulighet lenger...
Min elsker mat! Alle typer. Tror det bare er banan han ikke likerMin er ti månederhun er utrolig flink til å spise skive, men middag og grøt spytter hun bare ut igjen
Si det! Sommeren har jeg kjøpt dyrt i slutten av august. Rhodos heter denJeg har ikke vasset enganghvor ble det av sommeren?
Det er vel slik det blir når man har jobb. Jeg er den eneste av oss med barn, så her er det i allefall vanskelig til tider. Alt for snill med mannen som får dra å fiske når han vil, omtrent..Synd! Men kjenner til problemet![]()
Hvite hadde nok vært fintOm tre dager kan jeg flytte inn igjen på soverommet! Jeg gleder meg! Hvilke farger kan jeg ha på gardinene når rommet blir lyseblått med hvite lister og skap? Jeg er helt ute når det gjelder interiør![]()
Skikkelig utriveligSkyte episode på Blindern i natt og nå venter Oslo politiet på bombegruppen etter funn av en bombelignende gjenstand.
Sitter med klump i halsen, det er ikke så veldig langt fra barnehagen til frøkna og mannen sin jobb
Det er jo så mye lettere daMin elsker mat! Alle typer. Tror det bare er banan han ikke liker
Han nekter å gape hvis han er lei av grøt, da går skåla rett i gulvet![]()
Huff! SkummeltSkyte episode på Blindern i natt og nå venter Oslo politiet på bombegruppen etter funn av en bombelignende gjenstand.
Sitter med klump i halsen, det er ikke så veldig langt fra barnehagen til frøkna og mannen sin jobb
Så kule, flinka
Hehe, ja alt som ligger på gulvet er interessant..Det er jo så mye lettere dahun spiser alt hun finner på gulvet, men er kresen på middag.. kanskje jeg skal stø middagen utover gulvet.. he he
Nei, skulle til å spørre deg om det sammeVet du når den begynner igjen?