MrsIrusuki
Forelsket i forumet
Kanontøft! Så avansert har ikke jeg tålmodighet til å en gang tenke på å bli

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja blir spennende å se hvordan nailsinc er. Har jo toppcoaten fra før som jeg er veldig godt fornøyd med. Så blir moro å prøve fargen og baselakkenDet finnes bare èn neglelakk for meg![]()
Greit det ogGreit å bruke litt tid på å finne en god mann også. Min kom rekende på en fjøl, vi flyttet sammen og vips var det bolle i ovnen! Rene magien![]()
Jeg bøyer meg i støvetJepp ;-)
Men tatt sin tid da![]()
Ja blir spennende å se hvordan nailsinc er. Har jo toppcoaten fra før som jeg er veldig godt fornøyd med. Så blir moro å prøve fargen og baselakken
Du får slenge deg på tråden min inne på helse og velvære, så kan vi diskutere negler der ;-)Kanontøft! Så avansert har ikke jeg tålmodighet til å en gang tenke på å bli![]()
Takk ;-)Jeg bøyer meg i støvetjeg klarer knapt å legge på en farge
Den er grei ;-)Tilbakemelding ønskes![]()
Greit det og
Traff mannen min da jeg var 16, men så mistet vi kontakten. Traff hverandre tilfeldig og det gikk en stund før det gikk opp for oss at vi hadde møttes før.
Du får slenge deg på tråden min inne på helse og velvære, så kan vi diskutere negler der ;-)
Har en del flere bilder liggende der ;-)
Men takk, jeg liker å eksperimentere litt ;-)
SantTakk ;-)
Øvelse gjør mester ;-)
Jeg har visst inspirert flere til å begynne å lakke har jeg skjønt ;-)
NeiÅååå så koselig! Skal ikke kimse av skjebnen![]()
God nattNå kaster jeg inn årene for natten, fått kjeft av min bedre halvdel som syns gravide kvinner må passe på å få nok søvn![]()
Det må jo være lov detJaktenke, eller også gressenke, er godt etablert begrep ja![]()
HM nei det har jeg ikke...er ikke god på detteEller en bedre lakk. Essie sin tåler MYE juling! Har du prøvd med primer under og klar lakk oppå?
Vet du når den begynner igjen?Jepp, den er genial![]()