Tror det blir rottweiler om 4-5 årShetland sheepdog. Neste blir nok en sheltie det også, eventuelt en langhåret collie. Sheltien er forøvrig relativt allergivennlig om du er på utkikk etter ny hund![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det blir rottweiler om 4-5 årShetland sheepdog. Neste blir nok en sheltie det også, eventuelt en langhåret collie. Sheltien er forøvrig relativt allergivennlig om du er på utkikk etter ny hund![]()
Tror det blir rottweiler om 4-5 år![]()

Ja, de er det. Synd at de har et litt dårlig rykteRottiser er herlige da, kjenner bare gode bamserottiser![]()
Ja, de er det. Synd at de har et litt dårlig rykte![]()
Er ofte eierne som ser litt skumle ut. Men jeg synes de er nydeligeJeg skjønner ikke at folk syns de ser skumle ut. Ja de er store og mørke, men de fleste av de har noen dådyrøyne som kan smelte gråstein!
Er ofte eierne som ser litt skumle ut. Men jeg synes de er nydelige![]()
SikkertAkkurat som pitbull. Fantastiske hunder i de rette hender!
Sikkerthar aldri møtt på en slik hund, men kjenner at jeg er litt ekstra skeptisk. Synd!
Sant!Absolutt. Flotte hunder, sterke arbeidsjern. Det er med de som de fleste andre dyr. Det er vi mennesker som ødelegger de. Og klart, individer avlet for kamp er nok ikke det man helst vil ha i hus... :/
Sant!
Har du mange barn?
Så koseligTeller katten?
Neida, venter vår førstefødte om fem uker, så er derfor jeg kan sitte her til langt på natt. Hvalmodus!
Så koselig
Jeg har tre. En på 18, en på snart 4 og en på ti måneder.
Ja jeg kom hjem fra danmark nå med 9 nye essie-lakker og to opiEssie tåler graving i skruer, maskingrease, bensin, olje, you name it! Kjøper og bruker nesten kun Essie med mindre jeg faller for en farge i et annet merke.
Jeg var 18. Eksen ville ikke ha flere barn. Tok litt tid å finne ny mann og tok endel år før vi ble gravid. Tiden flyrLitt av et hopp fra eldste! Ung mamma første gangen du da?
Ja jeg kom hjem fra danmark nå med 9 nye essie-lakker og to opiI tillegg til de jeg hadde fra før som jeg ikke aner hvor mange det var :-o
Så er mest essie her og ;-)

Har du gjort det selv??
Jeg og!Me too
Natteravn deluxe![]()
Jeg var 18. Eksen ville ikke ha flere barn. Tok litt tid å finne ny mann og tok endel år før vi ble gravid. Tiden flyr