Etter vaksinen i armen!

Bkno5689272

Blir kjent med forumet
Min lille har fått vaksine i armen når hun var 3mnd nå er hun nesten 4mnd og der de stakk i armen er rød klump og med hvitt i midten, ser som betent ut. Prøvde å ringe hs men de er stengt nå :( Vet dere noe om det? Hva som er normalt?

Min lille har fått vaksine i armen når hun var 3mnd nå er hun nesten 4mnd og der de stakk i armen er rød klump og med hvitt i midten, ser som betent ut. Prøvde å ringe hs men de er stengt nå :( Vet dere noe om det? Hva som er normalt?
Hva slags vaksine er dette? Vi har bare fått i lårene vi ;)

Ville ringt legevakta hvis hun får feber eller no. Se an til i morgen...

Hvis det er BCG så tror jeg nok det er normalt, men du kan jo ringe legevakt og spørre de om du er bekymret. Bedre å spørre enn å gå og bekymre seg :-)

Det skal jo bli en slags reaksjon av BCG. Jeg hadde veskefylt sår lenge da jeg fikk min (men jeg var ikke en baby da..) Går sikkert greit å vente til i morgen og snakke med helsesøster, men bekymrer du deg så ville jeg ringt legevakten :)

Vi har også tatt Bcg, og hun fikk kun rødt merke. Ingen væske. Mellomste derimot fikk litt væskende reaksjon på vaksinen, men det er helt normalt. Ta en tur på hs på mandag for å være på den sikre siden :) vi fikk beskjed om å lufte ofte hvis det begynte å væske.

Back
Topp