Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ikke, men det er en fordel dersom man ønsker å være med i trekningen av disse premieneSkjønner det må skravles denne måneden også![]()
![]()
Nei, jeg må ikke. Det var liksom disse premiene daMå ikke, men det er en fordel dersom man ønsker å være med i trekningen av disse premiene
Da er det bare å skravle i vei da...
Trodde det var med skravlere og et støtteapparat du trengte, ikke heia gjeng.Takk, trenger heiagjeng![]()
Og er det noe vi damene her inne kan så er det akkurat detJepp! Ikke annet å gjøre...![]()
Går seg sikkert tilJoda, gjorde jo det. Men jeg måtte være med overalt.
Vi kom litt sent da siden vi kom sent hjem i går. Skal være der tidligere i morgen. Men de er bare tre fra bhg som skal på samme skole, og jeg tror bare det er ei til som skal på sfo.
Så de andre er jo flere fra samme bhg som kjenner hverandre...
Hihi...Nei, jeg må ikke. Det var liksom disse premiene da![]()
![]()
Og er det noe vi damene her inne kan så er det akkurat det![]()
Flink å flink. . Løper ikke så langt foreløbigFlink du er da
Trente styrke i morges jeg..
Det er jeg ikke så kresen påHvilken type brunost?
Ja, for fristendeHihi...
Er fristende ikke sant
Jeg kjøpte geitost sist og det smakte veldig godtDet er jeg ikke så kresen påHan pleier å kjøpe fløtemysost av en eller annen grunn.. Jeg liker best helt vanlig brunost jeg, fra tine
Ikke dårlig det. Lenge igjen, så du kommer nok lengre opp ogsåJaja, da hadde jeg ihvertfall klatra fra plass 84 til 27
Hei hå!
Hvor langt løper du?Så brablir det løping da?
Tror jeg også skal ta en tur..
Det er typisk daFrøken lakenskrekk har vært så grei å legge i det siste! Helt til i kveld, når jeg er alene med henne![]()
Nam nam! Kan hende det er det jeg pleier å ha? Jeg husker ikke, den vanlige fra tine som er litt mørkere enn fløtemysostenJeg kjøpte geitost sist og det smakte veldig godt![]()