Skravletråd august

Hei hei :-D

Første dag på sfo for storebror :-D
Var der 2.5 time da, så får vi se utover uka.
Fra mandag må han være hele dagen, og alene siden det da er jobb på oss alle.

Men han kjenner ingen da, så håper han fort kommer inn i det..
Stor dag for storebror:D
Tipper han fort venner seg til det!

Masse lykke til.
Hva har du lyst til å gjøre?
Takk for det:)
Nei usikker. jeg vil på sikt ha en lederutdannelse, altså videreutdannelse innen ledelse...men det drøyer nok enda noen år. Nå er det først og fremt familie så vil egentlig bare ha en jobb hvor jeg får en ok inntekt, men som også passer familen min best. Det er da altså enten kun dagvakter eller nattevakter...men kun dagvakter kan bli noe dårlig lønn da. Er jo en del tillegg i min jobb, kveldstilegg osv som utgjør en del av lønn.
Så tenker vel natt i hovedsak. :)

hehe neida...men det er jo din sak det. Må du jo føle på selv:) Da er mme fint da;)

Jada men enn så lenge så blir det amming og så tar jeg det som det kommer. Det er jo mer praktisk å amme da det er kjedelig å koke flasker :P

Ja så lenge jeg er alene hjemme :p jeg takler nemlig ikke å ha folk rundt meg når jeg skal amme...

Nei det kan jeg forstå:) Men hjelper ikke om du får sånn ammesjal/teppesak heller kanskje?
Jeg kan amme hvor som helst, er ikke så brydd med sånn:P men dekker meg jo til etter beste evne assa:P

Nei det kan jeg forstå:) Men hjelper ikke om du får sånn ammesjal/teppesak heller kanskje?
Jeg kan amme hvor som helst, er ikke så brydd med sånn:P men dekker meg jo til etter beste evne assa:P

Nei det er bare det at det er folk rundt meg, så hadde skikkelig problemer når jeg skulle ha samtale med jm før jeg reiste fra barsel. For selvfølgelig skulle jo han ha mat da. Så nå har jeg bare helt angst for at han skal ha mat når vi skal til hs på torsdag... jeg bryr meg nemlig ikke om noen ser puppene mine, det er bare hele greia jeg ikke takler...

Når lillesnupp har sovna skal jeg bake muffins!

Får gjester i morgen, og d er greit å ha d i fryseren :)

Back
Topp