Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sett det.Musemor og Ronja har like mange innlegg
SpennendeMusemor og Ronja har like mange innlegg
Da må du skravle nåHar sett det.
Jeg fikk ikke skravlet så mye i morges og frem til nå så da tok hun meg igjen.
Men nå sover endelig lille U etter 2 timer med et ekstremt skiftende humør siden han var så alt for trøtt
NB: Hver forsiktig med etordsinnlegg, det kan fort bli tatt som spaming.Spennende
Masse god bedring til deg
Har mulighet til det, ja.Da må du skravle nå![]()
Grattis med SFO jenteDa er min eldste blitt SFO-jente! Mannen leverte henne og d var mange kjente barn der, så d gikk veldig fint![]()
Har sett det.
Jeg fikk ikke skravlet så mye i morges og frem til nå så da tok hun meg igjen.
Men nå sover endelig lille U etter 2 timer med et ekstremt skiftende humør siden han var så alt for trøtt
Du er ikke aleneGodt det er flere som tenker sånn ;-)
Så deilig daMhm, skal ikke klage...vekkerklokka mi(guttungen) våkna ikke før 07.30
![]()
Jobber med sakenDa er det bare en ting å gjøre nå da og det er å skravle![]()
Hvorfor ikje det da?Veldig godt, men dagen startet litt vel tidlig.
Til alt hell for deg så betyr ikke det at jeg har fått skravlet så mye![]()
Har du sett siste oppdatering, vi ligger likt
Mellomste var en stor sol, men minstemann synes det var litt trist at pappaen skulle dra igjenRegner med at de var glade for å komme tilbake
Hadde en ekstatisk liten frøken siden hun skulle ta toget i dag![]()
Du å Ronja får skravleHar mulighet til det, ja.
Burde riktignok prøve å sove litt, men det gidder jeg ikke..
Ja stemmer ! Glemmer det stadig vekk. Nei men dere har jo alltid liggi veldig liktNB: Hver forsiktig med etordsinnlegg, det kan fort bli tatt som spaming.
Egentlig ikke så spennende. Jeg vil ikke klare å holde henne unna for alltid..
Gjør jeg??Hun sier alltid hun legger seg mellom 222 og 23 ..
Først baby, så de eldste, deretter levering og så en alt for trøtt baby som brukte 2 timer på å sovneHvorfor ikje det da?opptatt med baby??
Bare denne måneden.Ja stemmer ! Glemmer det stadig vekk. Nei men dere har jo alltid liggi veldig likt