Tviler på detBare meg våken her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tviler på detBare meg våken her![]()
Jeg er treg og du har alltid rettEgentlig ikke..
Jeg sa hele tiden at jeg trodde hun kom til å være lenger oppe enn det hun sa...
Dette beviser egentlig bare at jeg har rett![]()
Skal trene nå, møte ei venninne og ellers ikje noe..
Du da?
Takk søte degFor det første: du er ikke ubetydelig, men en vakker person
For det andre: derfor ikke rart du får nydelige barn![]()
Selvfølgelig har jeg alltid rettJeg er treg og du har alltid rett![]()
Høres veldig koselig utSkal trene nå, møte ei venninne og ellers ikje noe..
Du da?
Hvorfor det?Tviler på det![]()
God morgenGod morgen![]()
god bedring!Ligger fortsatt i senga vifikk i går masse feber bare kasta på meg, så fra kl 3 når frøkna dro og til for en time siden har jeg stort sett bare hvert våken når lillebror har det og ellers så har jeg sovi... og han har vist et meget godt sovehjerte har jeg oppdaget siden i går Hehe nå venter jeg bare på at han skal våkne og spise litt så jeg kan komme meg i dusjen
Hva skal dere i dag?
Hipp hurra for superSara!Jo, men Sara har ikke bursdagen sin i profilen sin, så det kommer ikke opp i programmet deres ;-)
God bedring!Ligger fortsatt i senga vifikk i går masse feber bare kasta på meg, så fra kl 3 når frøkna dro og til for en time siden har jeg stort sett bare hvert våken når lillebror har det og ellers så har jeg sovi... og han har vist et meget godt sovehjerte har jeg oppdaget siden i går Hehe nå venter jeg bare på at han skal våkne og spise litt så jeg kan komme meg i dusjen
Hva skal dere i dag?
God bedring!
Ikke brystbetennelse vel?
Kan jeg også være med?
Jeg er nå hjemme hver dag mer eller mindre, ihvertfall etter skolestart.
Jippi, har så lystSelvfølgelig kan du det![]()
Ja har egentlig detGod morgen
Sovet godt?
Jeg må planlegge litt utfra når jeg skal hente resten, men kan eventuelt bare dra litt tidligereJa, da er det jo bare å si fra. Jeg har jo ingen andre barn, så trenger ikke planlegge så mye utifra slikt enda![]()
Masse god bedring til degLigger fortsatt i senga vifikk i går masse feber bare kasta på meg, så fra kl 3 når frøkna dro og til for en time siden har jeg stort sett bare hvert våken når lillebror har det og ellers så har jeg sovi... og han har vist et meget godt sovehjerte har jeg oppdaget siden i går Hehe nå venter jeg bare på at han skal våkne og spise litt så jeg kan komme meg i dusjen
Hva skal dere i dag?