Hun har det, men er ikke sikkert hun har lagt inn riktig bursdag i innstillingene elle krysset av på at den ikke skal synesHar ikke Sara bursdag idag, så det ikke i bursdag tråden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun har det, men er ikke sikkert hun har lagt inn riktig bursdag i innstillingene elle krysset av på at den ikke skal synesHar ikke Sara bursdag idag, så det ikke i bursdag tråden...
God morgen til deg også.God morgen alle sammen![]()
Vi skal til GeirangerGod morgen til deg også.
Har du noen planer for dagen?
Dit har jeg også lyst til å dra.Vi skal til Geiranger
Det er veldig fint derDit har jeg også lyst til å dra.
Ser så utrolig vakkert ut der på TV
Da kan vi forvente masse flotte neglbilder framover da?!Ja det er utrolig supert :-D
Har jo spart over 800 spenn![]()
Og har lakk i lange tider ;-)
Mangler bare svart og en ny hvit... Det hadde de ikke...
Hehe...kjenner til detEndelig. Mini har sovna og jeg burde sovna jeg også. Men må sjekke forumet litt først. Hihi
Hihi...heldigvis mange år tilJa, vil ha baby lengeer ikke klar for skolegutt enda
![]()
Huff ja..i tidligste laget. her overrasket guttungen stort med å sove til 7.30Har det, syns bare det var litt tidlig å starte dagen kl 05:40![]()
Og der var du, god morgen til det søtaDa kan vi forvente masse flotte neglbilder framover da?!![]()
Hun lurer deg bareOg der var du, god morgen til det søta
Du la deg ikke så tidlig i går likevel..
Lille U var sulten og veldig våken.Huff ja..i tidligste laget. her overrasket guttungen stort med å sove til 7.30![]()
Nei, det er jo fint detLille U var sulten og veldig våken.
Er ikke så galt å våkne til en blid liten baby da
Egentlig ikke..Hun lurer deg bare
Har ingen andre planer enn å kose meg meg lilleguttHva er dagens planer da jenter?