Skravletråd august

Jeg også;)
Og jeg blir like frustrert hver gang:P
Jeg har begynt å si vi må dra tidligere enn det vi faktisk må..
Da går det som regel akkurat

Hvorfor ikke? :)

Har som regel få planer jeg, så et bare å si fra når det passer. Mulig det blir litt mer besøk til uka her da, så da passer det dårlig. Mange som vi se på den ferske babyen;)

Huff. Veldig kjedelig når slikt forsvinner! Får håpe det dukker opp, selv om kanskje sjansen er liten.
Det blir husransakelse (i praksis tømme hver en kasse og pose og hylle og skuff først på vårt rom, så gjesterommet og evt om det finnes noen andre steder) når vi er ferdig med rommet til guttungen

Har som regel få planer jeg, så et bare å si fra når det passer. Mulig det blir litt mer besøk til uka her da, så da passer det dårlig. Mange som vi se på den ferske babyen;)

Jeg er nå hjemme hver dag mer eller mindre, ihvertfall etter skolestart.

Det blir husransakelse (i praksis tømme hver en kasse og pose og hylle og skuff først på vårt rom, så gjesterommet og evt om det finnes noen andre steder) når vi er ferdig med rommet til guttungen
Huff. Det er litt av en jobb å lete etter noe man ikke aner hvor er... Krysser fingrene for at det dukker opp! :)

Mannen steker svinefilet. I ovnen etter bruning. Sammen med blomkål, så jeg. Sikkert rid til, tipper jeg, men vet ikke. Vi har vel ikke poteter, så det blir vel det.

Jeg ligger på sofaen og hviler etter ordre fra ham, så lista mi går ikke fremover.

Fortvila, det var jeg fra før over usikkerhet om gjester og huset og alt.

Og ble helt ødelagt da jeg oppdaga at vi ikke finner korset til dåpskjolen, ingen har sett det siden lillesøster ble døpt.
Og kjolen....ja, den begynte mamma nå å vaske, etter at min niese ble døpt for... Vel, 3,5 år siden
Håper korset dukker opp igjen:)
Sikkert godt med en hvil;)

Back
Topp