Jeg har begynt å si vi må dra tidligere enn det vi faktisk må..Jeg også
Og jeg blir like frustrert hver gang![]()
Da går det som regel akkurat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har begynt å si vi må dra tidligere enn det vi faktisk må..Jeg også
Og jeg blir like frustrert hver gang![]()
Hadde bare vært hyggelig med besøk, men helst når jeg er litt friskere enn nåSkal prøve å holde meg unna da![]()
Hvorfor ikke?![]()
Bra dere koser dereHehe, greit de reiste da
Ja, til nå har han jo vært superbaby![]()
Må prøve det en dag jeg ogsåHehe såpass![]()
Jepp jeg er bitt veldig![]()
Det skal jeg
Håper det smakerDa står pizzaen i ovnen, og snart er det mat![]()
Det blir husransakelse (i praksis tømme hver en kasse og pose og hylle og skuff først på vårt rom, så gjesterommet og evt om det finnes noen andre steder) når vi er ferdig med rommet til guttungenHuff. Veldig kjedelig når slikt forsvinner! Får håpe det dukker opp, selv om kanskje sjansen er liten.
En båthengerHva selger du?![]()
Må være det ogsåSnill du er![]()
Kan jeg også være med?Har som regel få planer jeg, så et bare å si fra når det passer. Mulig det blir litt mer besøk til uka her da, så da passer det dårlig. Mange som vi se på den ferske babyen![]()
Var veldig godtHåper det smaker![]()
Som er siste permisjonsmåneden min...Bare 4 mnd til så har vi startet på den koseligste mnd![]()
Har som regel få planer jeg, så et bare å si fra når det passer. Mulig det blir litt mer besøk til uka her da, så da passer det dårlig. Mange som vi se på den ferske babyen![]()
Huff. Det er litt av en jobb å lete etter noe man ikke aner hvor er... Krysser fingrene for at det dukker opp!Det blir husransakelse (i praksis tømme hver en kasse og pose og hylle og skuff først på vårt rom, så gjesterommet og evt om det finnes noen andre steder) når vi er ferdig med rommet til guttungen
Får kose deg ekstra daSom er siste permisjonsmåneden min...
Bra dere koser dere
Var det en Felix?![]()
Håper korset dukker opp igjenMannen steker svinefilet. I ovnen etter bruning. Sammen med blomkål, så jeg. Sikkert rid til, tipper jeg, men vet ikke. Vi har vel ikke poteter, så det blir vel det.
Jeg ligger på sofaen og hviler etter ordre fra ham, så lista mi går ikke fremover.
Fortvila, det var jeg fra før over usikkerhet om gjester og huset og alt.
Og ble helt ødelagt da jeg oppdaga at vi ikke finner korset til dåpskjolen, ingen har sett det siden lillesøster ble døpt.
Og kjolen....ja, den begynte mamma nå å vaske, etter at min niese ble døpt for... Vel, 3,5 år siden
Fort gjortHehe lett for![]()
Skulle ønske jeg fikk til det sammeDet var fantastisk![]()