Det er også veldig godtKos dere med pizza!
Her blir det kjøttboller i fløtesaus med potet, gulrot og tyttebærsyltetøy i dag!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er også veldig godtKos dere med pizza!
Her blir det kjøttboller i fløtesaus med potet, gulrot og tyttebærsyltetøy i dag!![]()
Det er detDet er også veldig godt![]()
Jeg passet på i sted mens guttungen hvilte formiddagslur.
Var så trøtt ettr fest i går![]()
Hehe viktig detDa står pizzaen i ovnen, og snart er det mat![]()
Det ser jegDa er tordenværet tilbake her !
Kjørte meg visst villHvorfor kom du ikke? haha
Deilig med en dupp jaHjelpes sinnsykt godt å sove litt![]()
Ja ellers hadde jeg sovna etter barnetv i dag elr noeHehe viktig det
Så godt
Det var fantastiskDeilig med en dupp ja![]()
Hehe glad for at gubben har 1 uke til med ferie jeg altsåJa ellers hadde jeg sovna etter barnetv i dag elr noe![]()
hehe jaHehe glad for at gubben har 1 uke til med ferie jeg altså
Viktig å hvile. Håper korset dukker opp, og at dåpskjolen blir ren og pen!Mannen steker svinefilet. I ovnen etter bruning. Sammen med blomkål, så jeg. Sikkert rid til, tipper jeg, men vet ikke. Vi har vel ikke poteter, så det blir vel det.
Jeg ligger på sofaen og hviler etter ordre fra ham, så lista mi går ikke fremover.
Fortvila, det var jeg fra før over usikkerhet om gjester og huset og alt.
Og ble helt ødelagt da jeg oppdaga at vi ikke finner korset til dåpskjolen, ingen har sett det siden lillesøster ble døpt.
Og kjolen....ja, den begynte mamma nå å vaske, etter at min niese ble døpt for... Vel, 3,5 år siden
Dåpskjolen blir nok ren, men korset er jeg redd er borte.Viktig å hvile. Håper korset dukker opp, og at dåpskjolen blir ren og pen!
God middag, når den tid kommer![]()
Æsj, så kjedelig!Dåpskjolen blir nok ren, men korset er jeg redd er borte.
Veldig. Det var jo kjøpt til kjolen som ble sydd til min eldste, begge ungene har hatt den kjolen mye det korset.Æsj, så kjedelig!![]()
Huff. Veldig kjedelig når slikt forsvinner! Får håpe det dukker opp, selv om kanskje sjansen er liten.Veldig. Det var jo kjøpt til kjolen som ble sydd til min eldste, begge ungene har hatt den kjolen mye det korset.
Eldste fikk omgangssyke på vei hjem fra festen og det kan sånnsett ha blitt lagt er rar plass den kvelden, men vi har flyttet. Det burde ha dukket opp
Jeg ogsåHar mistet tellingen på hvor mange ganger vi har kommet for sent på grunn av det der
Skal prøve å holde meg unna daJeg har også ekstremt mye![]()
Da finner jeg den nok etterhvertResten av lista mi havnet i en av de andre trådene.