Åhh,nommin<3 så herligHan er 4,5 måneder![]()
Guurri som jeg gleder meg til å få en så liten igjen<3<3 Selv med en gutt på under 2år...hehe. Han er jo stor i forhold til en bebis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh,nommin<3 så herligHan er 4,5 måneder![]()
Høres jo veldig fint ut det daHar ingen andre planer enn å kose meg meg lillegutt
Jeg har levert mannen og frøkna på togstasjonen, og eldsten på SFO.Høres jo veldig fint ut det da
Jeg har levert guttungen i barnehagen, fått ryddet litt på kjøkkenet...ringt legen og spiser nå ostesmørbrød
Senvakt i dag.
Jeg har levert mannen og frøkna på togstasjonen, og eldsten på SFO.
Spiste veldig tidlig frokost og begynner å bli sulten igjen.
Må bare bli ferdig med å amme først
Godt det er flere som tenker sånn ;-)Hehe...kjenner til det![]()
God morgenGod morgen jenter, da var det på'n igjen her
Har dere sovet godt?
God morgenGod morgen. Da skal eldste her snart kjøres i bhgn. Det trenger vi begge to
Men spørs hvordan mini merker at han er borte...
Mhm, skal ikke klage...vekkerklokka mi(guttungenVeldig godt
Du da?
Det har hunHar ikke Sara bursdag idag, så det ikke i bursdag tråden...
Gratulerer med dagen!
Du skjønner ikke stortKan jeg ikke skjønne![]()
Veldig godt, men dagen startet litt vel tidlig.God morgen
Har sovet perfekt!
Du da?![]()
Regner med at de var glade for å komme tilbakeGod morgen
Her er de to minste kjørt i barnehagen.. Tenk at mellomste er førskolegutt!![]()
Hun sier alltid hun legger seg mellom 222 og 23 ..Egentlig ikke..
Jeg sa hele tiden at jeg trodde hun kom til å være lenger oppe enn det hun sa...
Dette beviser egentlig bare at jeg har rett![]()
Amme er veldig koselig, og denne gang ser det ut som om jeg har nok melk.Okeihihi.
Åhh, amme<3<3 Savner å amme skikkelig, men ikke akkurat så lenge til igjen
Guttungen er litt bortpå enda...men veldig lite. kommer bort setter seg på fanget og sier puppahaha
Så bra at det gikk fintDa er min eldste blitt SFO-jente! Mannen leverte henne og d var mange kjente barn der, så d gikk veldig fint![]()
Men det er ikke da hun ender opp med å legge seg..Hun sier alltid hun legger seg mellom 222 og 23 ..
Å der var du i gang igjenDu skjønner ikke stort![]()