Er du ? Trodde jeg ikkeDet er egentlig jeg også..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du ? Trodde jeg ikkeDet er egentlig jeg også..
Det er der som regel jaDa er vi to
Men koselig å møte folk man har skravlet masse med da![]()
Du også.
Masse god bedring
Er du også ?Hvordan syk da?
God bedringEr du også ?
Skikkelig forkjøla og slapp. Litt sånn influensa symptomer egentlig
Takk for detGod bedring![]()
Jeg hadde jo ingen baktanke daBare hermer etter det du gjorde i går mens jeg lagde mat og spiste![]()
Tøff bak tastaturet vet duEr du ? Trodde jeg ikke
Vi har varme bad så tviler på at utstyret blir kaldtGreit å sitte på iPaden da, men ville nok valgt et annet sted enn på do..
Må jo også bli kaldt på utstyret etterhvert også![]()
Tusen takkDu er velkommen![]()
Her er du jaVi har varme bad så tviler på at utstyret blir kaldt![]()
Det sier dem alleJeg hadde jo ingen baktanke da![]()
Sant det, vi har to doerSå lenge jeg ikke trenger han til noe kan han godt sitte der, han har egen do...
Sånn det er jaTøff bak tastaturet vet du![]()
Tenkte kaldt siden det vil henge over kaldt vann som er oppi doen han sitter påVi har varme bad så tviler på at utstyret blir kaldt![]()
Hadde ikke brydd meg om at barna så film om jeg hadde hatt ting å gjøreHar ikke noe annet valg.
Vi rydder og vasker. Jeg burde begynne å bake. Det krever at kjøkkenet er tatt, og alt kompliseres av at lillesøster og venninna er inne her. Jeg vil nemlig bråke, og de vil se film. Eldste er ute av huset, så den er enklere. Mikser og støvsuger er planen min de neste timene.
Midt i leggingen høres veldig kjent ut, eller når vi skal ut av dørenSant det, vi har to doer
Men han velger veldig ugunstige tider..midt i legging, når middagen står på bordet osv...![]()
Uff daJeg har blitt syk jegligger rett ut på sofaen
Heilat søndag her! Du da?
![]()
Skal få gubben til å dra å kjøpe godis for megUff dagod bedring!