Du kan ta det på veien neste gang du skal til Norwegian OutletEr ski som er nærmest ja. Finnes ikke i østfold lenger
Men er ikke så langt til ski heller da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan ta det på veien neste gang du skal til Norwegian OutletEr ski som er nærmest ja. Finnes ikke i østfold lenger
Jepp.Mannfolk..![]()
Da inviterer jeg meg selvMhm veldigOg i dag er mye deilige rester av tapas til lunsj
![]()
Din lille luringDet har jeg.
Utnyttet ditt fravær![]()
Han tar med seg iPadTar han med telefonen på do? Det gjør min, og da blir han sittende i evigheter! Nesten så vi lurer på om han har druknet i do til tider...Hvis han glemmer telefonen derimot, er han ferdig på no time
![]()
NettoppSkjønner ikke helt det der, jeg heller.
Mener enten så går man, gjør sitt og blir ferdig med det, eller så venter man til man må.
Det fins da andre mye hyggeligere steder å sitte ned..
Ha skjermforbud på doHan tar med seg iPad
Vet det er forklaringen....![]()
Samme herJepp.
Vært oppgitt over det i flere år.
Var så deilig når vi flyttet hit hvor vi har mer enn bare en do![]()
Han er ikke så lærevilligDa gjenstår bare opplæring, da
Bare hermer etter det du gjorde i går mens jeg lagde mat og spisteDin lille luring![]()
Han tar med seg iPad
Vet det er forklaringen....![]()
Greit å sitte på iPaden da, men ville nok valgt et annet sted enn på do..Nettopp
Hadde kjedet meg om jeg skulle tilbrakt en halv time på do hver dag![]()
Hadde heldigvis bare et do-barn når vi flyttet ellers ville det ikke ha gåttSamme herHadde en do før, mannen ble sittende i 30 minutter, og fire barn sto bokstavlig talt i dokø da han endelig ble ferdig
![]()
Du er velkommenDa inviterer jeg meg selv![]()
Han holder på å lage rundstykker nå![]()
Er ski som er nærmest ja. Finnes ikke i østfold lenger![]()
Velkommen innHei hå! Hurra for ny skravletråd![]()
Det tvinger seg snart framHa skjermforbud på do![]()
Så lenge jeg ikke trenger han til noe kan han godt sitte der, han har egen do...Det tvinger seg snart fram![]()
Og når dere først er det kan god jeg også ta turen og møte dereOg fra ski og til meg er d heller ikke langt![]()