Skjønner ikke helt hva der er med menn og doer.Haha...det har min også!![]()
Hvorfor må de absolutt sitte så lenge.
Kan man ikke bare gjøre seg ferdig med det samme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner ikke helt hva der er med menn og doer.Haha...det har min også!![]()
Samme her.![]()
Jeg sliter også med å finne slike ting!
Får vel teste ut noe fra nettet. Går vel an å seende tilbake om det ikke passer?Helt normale
Så artig daTiden flyr med 15 stk som mimrer , synger og danser etc![]()
Mhm veldigSå artig daikke rart tiden flyr!
Sier det samme til min...Skjønner ikke helt hva der er med menn og doer.
Hvorfor må de absolutt sitte så lenge.
Kan man ikke bare gjøre seg ferdig med det samme
Det har jeg.Du har fått en god start idag ser jeg![]()
Haha! Glemte å lete der!Bar en øl på en studentpub![]()
Det går fint an.Får vel teste ut noe fra nettet. Går vel an å seende tilbake om det ikke passer?
Tar han med telefonen på do? Det gjør min, og da blir han sittende i evigheter! Nesten så vi lurer på om han har druknet i do til tider...Sier det samme til min...
Hva i all verden er det de driver med i 30 minutter liksom???
Men det må være på MatNat, der er det underskudd på jenter så guttene lærer seg å være gentelmen i håp om å kapre enHaha! Glemte å lete der!![]()
Skjønner ikke helt det der, jeg heller.Sier det samme til min...
Hva i all verden er det de driver med i 30 minutter liksom???
Telefon, iPad, bok.Tar han med telefonen på do? Det gjør min, og da blir han sittende i evigheter! Nesten så vi lurer på om han har druknet i do til tider...Hvis han glemmer telefonen derimot, er han ferdig på no time
![]()
Problemet er bare at den står på kjøkkenet, jeg ammer i stuen og mannen har satt seg fast på do
Han holder på å lage rundstykker nåÆsj den gjør jo ikke noe nytte for seg der ute alene... fikk du tak i den?
Hm..vet ikke hvor det er jeg. Ski tror jeg? Kan det stemme?Det går fint an.
Tror de muligens også har det merket på Babyshop dersom du har en slik i nærheten
Er det ikke bare å sjekke på babyshop.noHm..vet ikke hvor det er jeg. Ski tror jeg? Kan det stemme?![]()
HeheMen det må være på MatNat, der er det underskudd på jenter så guttene lærer seg å være gentelmen i håp om å kapre en![]()
Mannfolk..Telefon, iPad, bok.
U name it...
Er ski som er nærmest ja. Finnes ikke i østfold lengerEr det ikke bare å sjekke på babyshop.no
Da gjenstår bare opplæring, daHeheToget har nok gått for min del uansett
![]()