Så deilig å få sove litt lenger da![]()
Har litt å ta igjen da det er blitt så travelt på natta med bleieskift og mating.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig å få sove litt lenger da![]()
Gratulerer på etterskuddGjør jo vansligvis det, men hadde fest her i går. Hadde bursdag 28juli så feiret den.
Kjøpte på h&m. Bh'er var en greit, men dårlig med topper. Lindex hadde ikke noe. Fant heller ikke noe på kappahl.
får kanskje sjekke ut nettet litt, men er ikke noe glad i å kjøpe klær på nett![]()
God morgenGod morgen, hva skjer? Her sov minste fra 19.45-7.30. Vurderer å bli religiøs og be om at det måtte fortsette, for dere kan jeg venne meg til
Idag skal vi male rekkverks bord og ingenting annet. Dere da?
God morgen, hva skjer? Her sov minste fra 19.45-7.30. Vurderer å bli religiøs og be om at det måtte fortsette, for dere kan jeg venne meg til
Idag skal vi male rekkverks bord og ingenting annet. Dere da?
Hadde selskap her i går så pleier ikke være så senGod morgen
Du må legge deg tidligere?!![]()
Helt normaleHvordan er størrelsene på de?![]()
Takker og bukkerGratulerer på etterskudd![]()
Å nei???Jeg er syk.
Vond hals, ør i hodet og vondt i kroppen
Problemet er bare at den står på kjøkkenet, jeg ammer i stuen og mannen har satt seg fast på doDet pleier å være litt effektivt det![]()
Neida, var oppe kl 0730Så bra.
God morgen forresten, sov lenge i dag ser jeg
Å ja, da er det jo ikke så rartHadde selskap her i går så pleier ikke være så sen![]()
Takk.Å nei???
God bedring snuppa!
Hvor finner man slike menn??Mannen pleier nå som det er ferie å ta kjøkkenet om morgenen når han er oppe med ungene før han steker rundstykker til meg og lager te for så å vekke meg![]()
Så effektiv du har vært da, flinkaNeida, var oppe kl 0730
Men har lekt med barna, tatt morgenstell, spist frokost, tømt kattekasse, brettet klær, satt på en maskin![]()
Haha...det har min også!Problemet er bare at den står på kjøkkenet, jeg ammer i stuen og mannen har satt seg fast på do
Bar en øl på en studentpubHvor finner man slike menn??
Du har fått en god start idag ser jegTakk.
Spørs om jeg orker ditt tempo nå
Tiden flyr med 15 stk som mimrer , synger og danser etcÅ ja, da er det jo ikke så rart![]()
Takk, det blir jo ikke gjort om jeg ikke gjør det selv...eller må maseSå effektiv du har vært da, flinka