Så kjedelig daNope, frisk og mer opplagt da. men kunne ikke jobbe pga forhold på jobb. Så gikk mye hjemme da desverre. Svangerskapspenger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig daNope, frisk og mer opplagt da. men kunne ikke jobbe pga forhold på jobb. Så gikk mye hjemme da desverre. Svangerskapspenger.
Åhhh så herlig!!Gratulerer så masse
![]()
ok fødsel?
Hvor stor?
Det stabiliserer seg nok snart, men prøv å la være å pumpe om du kan.Det går bra, eneste er at jeg har slitt en del med sprengte pupper og nå gjør den ene kjempe vondt hele tia.... har måttet pumpe for å lette trykket da han ikke har klart å tømme. Og så er jeg litt sår nå, men er jo fortsatt på første uka så regner med det snart går over![]()
God morgen.
En liten glad gutt påstod at det var morgen
Ble bare halvferdig da våknet.Ja da er det greit å bruke denhar har lillebror klaget så nå ligger han oppå meg så da satser vi på at han sover en stund til
![]()
Det stabiliserer seg nok snart, men prøv å la være å pumpe om du kan.
Det gjør det ikke nødvendigvis bedre i lengden
Så deilig å få sove litt lenger daGod morgen!
Her også, bare to timer senere.Vi skal rekke å gå tur før middagsbesøk, så måtte opp nå...
Ble bare halvferdig da våknet.
Nå er mannen oppe så får han ta resten..
Selvfølgelig at du da måtte gjøer det, mente bare at man ikke må gjøre det for ofte..Jeg hadde ikke noe valg for de var så steinharde at det var eneste måten å få ut noe på.. ikke klarte jeg å få ut noe og lillebror klarte ikke å få tak... men pumper ikke mer enn hva jeg har måttet gjøre da![]()
Ja det var ikke noe særlig.Så kjedelig da
Blir ikke to, jeg går og legger meg litt igjen veldig snartMen du har fått startet da hvertfalldet er greit å være 2 noen ganger ja
![]()
Takkjoa fødselen gikk greit den, vannet gikk lørdags ettermiddag så kom riene på kvelden og lagt inn natt til søndag. Men de mente riene mine ikke var bra nok for jeg så ikke ut som om jeg hadde så vondt og de var litt uregelmessige. Så de skulle sette meg igang på mandagen
så fra de sjekket meg så gikk det 2 timer før han var ute, da hadde jeg 5 cm og riene kom som perler på en snor.
Han var 3,5 kg, 50 cm og 35 rundt hodet![]()
Selvfølgelig at du da måtte gjøer det, mente bare at man ikke må gjøre det for ofte..
Blir ikke to, jeg går og legger meg litt igjen veldig snart
Hihi herlig
Har han fått navn?
Det skjønner jegNei det gidder jeg ikke heller, den pumpa må jo rengjøres og kokes mellom hver gang Haha som om jeg ikke har noe å henge fingrene i så gidder jeg ikke det oftere enn jeg må![]()
Vurderer litt å bare ta en kopp te istedenfor å legge meg...Hehe joa men dere er jo 2, dere bare bytter plass det går jo ikke om man bare er en![]()
Syns frøkna din er flink til å finne navn, jegTheodor bestemte frøkna seg for![]()
Det skjønner jeg
Pumper ikke mer enn absolutt nødvendig jeg heller
Syns frøkna din er flink til å finne navn, jeg![]()