Snuppa sover godt?
Hun var sein i seng i går og kom inn til meg i natt, og hu som vanligvis sover gjennom alt har våknet når lillebror har
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snuppa sover godt?
Er det bekkenet som krangler?JadaTiden flyr den.
Men fikk spm. av legen sist med sm. så får se. Vil jo jobbe mest mulig, men ikke på bekostning av fam. og helsa![]()
Hadde det bare vært meg som hadde vært våken her hadde jeg gått og lagt meg igjen
Får håpe det slik at du får slappet litt avHun var sein i seng i går og kom inn til meg i natt, og hu som vanligvis sover gjennom alt har våknet når lillebror harså håper egentlig hu sover en god stund til
![]()
Har satt inn halvparten nå![]()
Det hadde ikke jegJeg blir helt ødelagt når jeg våkner igjen så det vil jeg helst unngå...
Får håpe det slik at du får slappet litt av![]()
Har lillebror kommet?????Hun var sein i seng i går og kom inn til meg i natt, og hu som vanligvis sover gjennom alt har våknet når lillebror harså håper egentlig hu sover en god stund til
![]()
Nja, det er greit nok...men joa litt. Går på trening for gravide. Slyngetrening.Er det bekkenet som krangler?
Lille U sov, så hadde sjansen nå.Flink du er daventer til neste lur eller noe før jeg gidder Haha
![]()
Da er det bare å kjenne på kroppen etter hvor mye du orker.Nja, det er greit nok...men joa litt. Går på trening for gravide. Slyngetrening.
Er bare generelt en tung jobb jeg har.
Selv om det er tilrettelagt en god del allerede.
Neida, er jo ikke det. Skal til legen denne uken og, så får se an til detDa er det bare å kjenne på kroppen etter hvor mye du orker.
Ingen vist å presse seg for hardt
Masse lykke til med detNeida, er jo ikke det. Skal til legen denne uken og, så får se an til det
Ikke 100% uansett, 50% gjerne.
Det hadde ikke jeg
Hvordan går det med dere?Ja han kom om mandagen![]()
Nope, frisk og mer opplagt da. men kunne ikke jobbe pga forhold på jobb. Så gikk mye hjemme da desverre. Svangerskapspenger.Masse lykke til med det
Var du SM sist?
Åhhh så herlig!!Ja han kom om mandagen![]()
Lille U sov, så hadde sjansen nå.
Hvordan går det med dere?