Skravletråd august

Åhhh så herlig!!:D Gratulerer så masse:D:D
ok fødsel?
Hvor stor:)?

Takk :) joa fødselen gikk greit den, vannet gikk lørdags ettermiddag så kom riene på kvelden og lagt inn natt til søndag. Men de mente riene mine ikke var bra nok for jeg så ikke ut som om jeg hadde så vondt og de var litt uregelmessige. Så de skulle sette meg igang på mandagen :P så fra de sjekket meg så gikk det 2 timer før han var ute, da hadde jeg 5 cm og riene kom som perler på en snor.

Han var 3,5 kg, 50 cm og 35 rundt hodet :)

Det går bra, eneste er at jeg har slitt en del med sprengte pupper og nå gjør den ene kjempe vondt hele tia.... har måttet pumpe for å lette trykket da han ikke har klart å tømme. Og så er jeg litt sår nå, men er jo fortsatt på første uka så regner med det snart går over :)
Det stabiliserer seg nok snart, men prøv å la være å pumpe om du kan.
Det gjør det ikke nødvendigvis bedre i lengden

Det stabiliserer seg nok snart, men prøv å la være å pumpe om du kan.
Det gjør det ikke nødvendigvis bedre i lengden

Jeg hadde ikke noe valg for de var så steinharde at det var eneste måten å få ut noe på.. ikke klarte jeg å få ut noe og lillebror klarte ikke å få tak... men pumper ikke mer enn hva jeg har måttet gjøre da :)

Jeg hadde ikke noe valg for de var så steinharde at det var eneste måten å få ut noe på.. ikke klarte jeg å få ut noe og lillebror klarte ikke å få tak... men pumper ikke mer enn hva jeg har måttet gjøre da :)
Selvfølgelig at du da måtte gjøer det, mente bare at man ikke må gjøre det for ofte..

Takk :) joa fødselen gikk greit den, vannet gikk lørdags ettermiddag så kom riene på kvelden og lagt inn natt til søndag. Men de mente riene mine ikke var bra nok for jeg så ikke ut som om jeg hadde så vondt og de var litt uregelmessige. Så de skulle sette meg igang på mandagen :p så fra de sjekket meg så gikk det 2 timer før han var ute, da hadde jeg 5 cm og riene kom som perler på en snor.

Han var 3,5 kg, 50 cm og 35 rundt hodet :)

Hihi herlig:)

Har han fått navn:)?

Back
Topp