Titter bortom innimellomOg klarer du å følge med midt i skravlingen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Titter bortom innimellomOg klarer du å følge med midt i skravlingen?
Nei, du kan jo ikke det?!Så du mener jeg ikke skal gi opp helt enda![]()
Her er det mersom sånn; Jeg lager mat, jeg rydder eller Han lager mat og jeg rydder. Av og til lager vi mat sammen, og jeg rydder da ogHer er det veldig enkelt.
Jeg lager mat, han rydder etterpå
Tror likevel ikke jeg klarer å ta deg igjen.Nei, du kan jo ikke det?!hadde vært kjedelig...
Mannen pleier nå som det er ferie å ta kjøkkenet om morgenen når han er oppe med ungene før han steker rundstykker til meg og lager te for så å vekke megHer er det mersom sånn; Jeg lager mat, jeg rydder eller Han lager mat og jeg rydder. Av og til lager vi mat sammen, og jeg rydder da ogSyns i grunn det er greit, men det hadde ikke skada å tilby seg å hjelpe litt..
![]()
Tror de drar i morgen tidligTror likevel ikke jeg klarer å ta deg igjen.
Skal dere ha besøk i morgen også?
Hihi...ikke rart man blir forvirret![]()
HahaMannen kjøpte sjokoladeklem idag, så det ble en sånn til dessert.Nå skal jeg og bollemagen lalle!
Så deilig for degTror de drar i morgen tidlig![]()
Natte og sov godtMannen kjøpte sjokoladeklem idag, så det ble en sånn til dessert.Nå skal jeg og bollemagen lalle!
Thank uTakk det samme.![]()
Kan knapt venteSå deilig for deg
Kanskje det nå blir litt ferie for deg ogsåKan knapt vente![]()
Eldste har alltid spist alt hun har blitt servert og spiser til dags dato absolutt alt. Jeg er ikke vant til spisenekt. Skulle nesten tro ungen var født med spisevegringUff da.
Lille U tar heller ikke smokk, det gjorde heller ikke eldste.
Frøkna er også VEEELDIG glad i lillebror og forstyrrer han konstant.
Har begynt med smaksprøver med stor suksess.
Gleder meg også til hverdagen kommer og tar oss![]()
Har du snakket med HS om det??Eldste har alltid spist alt hun har blitt servert og spiser til dags dato absolutt alt. Jeg er ikke vant til spisenekt. Skulle nesten tro ungen var født med spisevegring![]()
Glad for at du trives
Herlige jenter her!
Sikkert ikke.Håper du kommer i mål med listen![]()
Det gjorde jeg, men jeg har begynt å våkne tidlig... I morgen må jeg jo opp sånn i sekstiden, men i dag kan jeg faktisk sove til åtte...Sov godt søte du![]()