Jenta er jo invitert. Med hele gjengen som vitne.Skjønner godt du ikke ønsker halve nabolaget inn i huset
Funker det ikke å forklare det for ham da?
Men, nå. natta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jenta er jo invitert. Med hele gjengen som vitne.Skjønner godt du ikke ønsker halve nabolaget inn i huset
Funker det ikke å forklare det for ham da?
Time will showAldri si aldri.![]()
Jeg er også lat, men mannen er verreHos oss er det meg som har det, ikke mannen
Nei, drit i de og kos deg hjemme med barna duDet må nesten det
Og så skal jeg prøve å ikke finne på så mye mer jeg skulle ha gjort. Eneste er at det er en del som forventer besøk og det frister ikke![]()
Håper du kommer i mål med listenMen etter at jeg har lest ferdig 'et helt, halvt år' i kveld og ikke ryddet og vasket det som var planen, er lista mi lang for i morgen. Sånn siden det er fare for større gjesteliste mandag etter jobb enn jeg hadde lyst på. Og huset virkelig står på hodet
Er veldig godt.Smakte det godt?
Hvilken film ser dere?
Nei, drit i de og kos deg hjemme med barna du![]()
Haha...så ble det nedprioritert daVar ikke jeg som begynte, så ikke bare min.
Bare så du vet det jeg kommer også til å ligge ajour til 9.025 i løpet av kvelden hvilket beviser at du fint ville fått tid til det![]()
Hihi...ikke rart man blir forvirretIkke egentlig.Magen og lysten spiller ikke helt på lag av og til.
![]()
Uff da.Slitsomt kan jeg skrive under på. Toåringen er så trassig og aktiv at jeg nesten blir sprø. Hun sitter virkelig aldri stille. Ikke i ett eneste minutt. Ikke engang når hun spiser, sover eller er på do. Liker ingen rolige leker og vil ikke se på tv. Forstyrrer lille når hun skal ammes og minste lar seg forstyrre. Jeg må innrømme at jeg setter stor pris på at de blir eldre, men vi har jo overlevd de verste månedene. Kolikk fra hel og hun tok ikke smokk. Trenger vel ikke si mer. Er glad for at jeg er ferdig nå og ser frem til at hverdagen starter. Minste ammes fortsatt mye og tar ikke flaske og spiser lite fast føde, men det må jo bare løse seg på et vis. Jeg kan jo ikke trylle.
Sov godt søte duJenta er jo invitert. Med hele gjengen som vitne.
Men, nå. natta
Den står på her ogsåEr veldig godt.
Det fantastiske fire på viasat 4
Med andre ord du prøver å unngå motstand og litt konkurranseHaha...så ble det nedprioritert da![]()
HahahahaIhvertfall de jeg har vært borti![]()
Høres ut som en fantastisk planHehe ja nå skal jeg kose meg hjemme med barn og når frøkna er hos faren kan meg og lillebror ha en dag i senga Haha![]()
Min kan være flink av og til, men da må han komme på det selvMin er ikke lat, bare litt blind for det som må gjøres av husarbeid.
Han er flink til å rydde på kjøkkenet, da![]()
Og klarer du å følge med midt i skravlingen?Den står på her også![]()
Neida, jeg liker jo detMed andre ord du prøver å unngå motstand og litt konkurranse![]()
Her er det veldig enkelt.Min kan være flink av og til, men da må han komme på det selv![]()
Så du mener jeg ikke skal gi opp helt endaNeida, jeg liker jo det![]()