Skravletråd august

Så rart å lese august. Nå har jeg vært på BV siden januar. Har stort sett bare tenkt på babyer siden januar jo :D

Jaja, vanlige gjøremål må jo gjøres:)

Det må nesten det :)
Og så skal jeg prøve å ikke finne på så mye mer jeg skulle ha gjort. Eneste er at det er en del som forventer besøk og det frister ikke :P

Men etter at jeg har lest ferdig 'et helt, halvt år' i kveld og ikke ryddet og vasket det som var planen, er lista mi lang for i morgen. Sånn siden det er fare for større gjesteliste mandag etter jobb enn jeg hadde lyst på. Og huset virkelig står på hodet

Han vil gjerne ha jenta som besøker naboene i mitt selskap.

Vi har pleid å ha halve slekta, og gjerne invitert naboene også, men så er det bare redusert til foreldre og søsken da i år (endring i familietradisjon, det blir litt mye. Hele slekta kommer til ungene i stedet) og min bror er på ferie, så bare mine foreldre og min bestemor.

Men altså... Jenta kommer o så fall ikke alene, hun har ei søster, to foreldre og et par reservebesteforeldre, altså våre naboer.

Ungene er inn og ut og leker likevel, og der finner de sikkert nabojenta, og... Ja, for all del, kake til henne også?
Men jeg orker ikke halve bygda på besøk altså! Huset står på hodet, og jeg skulle bare ha mine foreldre på kaffi og kaker, så det var greit!
Skjønner godt du ikke ønsker halve nabolaget inn i huset;)
Funker det ikke å forklare det for ham da?

Her går det veldig bra.
Lille U vokser og blir stor.
Litt slitsomt med en baby, en midt i trassen og en som er ved å bli prepubertal, men det går på et vis
Slitsomt kan jeg skrive under på. Toåringen er så trassig og aktiv at jeg nesten blir sprø. Hun sitter virkelig aldri stille. Ikke i ett eneste minutt. Ikke engang når hun spiser, sover eller er på do. Liker ingen rolige leker og vil ikke se på tv. Forstyrrer lille når hun skal ammes og minste lar seg forstyrre. Jeg må innrømme at jeg setter stor pris på at de blir eldre, men vi har jo overlevd de verste månedene. Kolikk fra hel og hun tok ikke smokk. Trenger vel ikke si mer. Er glad for at jeg er ferdig nå og ser frem til at hverdagen starter. Minste ammes fortsatt mye og tar ikke flaske og spiser lite fast føde, men det må jo bare løse seg på et vis. Jeg kan jo ikke trylle.

Back
Topp