Hun har gjort det
Hun har det, ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun har gjort det
Noe må jeg jo finne på en lørdagskveldOg tilgjengjeld har du utnyttet lille U sin legge tid, jeg lage mat og spise og allerede gått forbi meg![]()
Ja, du finner vel et eller annet å styre medJa hadde tenkt til det nåså får vi se hvor flink jeg er til det da Haha
Lammekoteletter med søtpotetpure, ertepure og pastinakkpure..
Mannen ble ikke enig med seg selv hvilken han ville ha så jeg lagde alle![]()
Ihvertfall de jeg har vært bortiGodt å høreTror menn har et medfødt latskapsgen..
![]()
Hva har du spist?Nå er jeg skikkelig mett!![]()
Ja, du finner vel et eller annet å styre med![]()
Hørtes fantastisk utLammekoteletter med søtpotetpure, ertepure og pastinakkpure..
Mannen ble ikke enig med seg selv hvilken han ville ha så jeg lagde alle![]()
Hvorfor kunne du ikke bare gått og forført mannen eller noeNoe må jeg jo finne på en lørdagskveld![]()
Du må ikke slite deg ut!!Helt sikkert, jeg er virkelig ikke flink til det å skulle ta det rolig![]()
Fordelen slik jeg ser det at etter ting er most, før jeg tilsetter alt mulig annet kan jar ta av litt til lille U så får jeg laget babymat i samme slengenHehe, luksus for han da.![]()
Det hadde han nok satt pris påHvorfor kunne du ikke bare gått og forført mannen eller noe![]()
Det var det.Hørtes fantastisk ut![]()
Så hva stoppet degDet hadde han nok satt pris på![]()
Du må ikke slite deg ut!!![]()
Var det du som snakket om at du brukte hjortekjøtt til det før i kveld?Biffsnadder. Skulle ikke tatt porsjon nr to.![]()
Det hadde han nok satt pris på![]()
Han vil gjerne ha jenta som besøker naboene i mitt selskap.Hihi...er han flink til å invitere?![]()
Det var jo lurtDet var det.
Nå sitter jeg å tenker på å finne frem litt potetgull og sjekke om restene fungerer som dipp