Skravletråd august

Tenk at idag er terminen min med lillefrøkna. Og her ligger ho ved siden av meg - og er 4 uker i morgen :O

Sykt å tenke på hvor mye som har skjedd de siste ukene :O

Ja, det er litt rart å tenke på. :)

Egentlig husker jeg nesten svært lite av de tre første ukene. Nå har vi vel vært omtrent like mye hjemme som innlagt på sykehuset :p men første hele uke hjemme er unnagjort - og det har vært deilig :D

Egentlig husker jeg nesten svært lite av de tre første ukene. Nå har vi vel vært omtrent like mye hjemme som innlagt på sykehuset :p men første hele uke hjemme er unnagjort - og det har vært deilig :D

Deilig å komme hjem! :D Var det komplisert på sykehuset?

Ja de må det, men jeg må nok trene litt på å være diskré for det var langt ifra diskré i går :P
Bare å slå ut puppen her:)
Jeg har kjøpt ammebh og topp i dag, men kan ikke si jeg kan skryte av utvalget akkurat:o ikke på topper ihvertfall

Uff da så kjedelig.
Hva var galt?

Tenk at idag er terminen min med lillefrøkna. Og her ligger ho ved siden av meg - og er 4 uker i morgen :O

Sykt å tenke på hvor mye som har skjedd de siste ukene :O

Det er rart å fort tia har gått, syntes ikke det er så lenge siden du fikk henne jeg :O

Back
Topp