Skravletråd august

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Ny måned, ny tråd.

Tidligere har denne tråden vært ganske lang
Juni: 1.054 sider, eller 21.071 innlegg lang
Juli: 1.059 sider lang, eller 21.170 innlegg lang.

Klarer vi å slå det denne måneden?

På grunn av missforståelser av nye regler ble denne først opprettet på Bilde-, lek- og konkurranseforumet, jeg beklager dette.
Bruk denne
 
Følger, og skravler
 
Jippi:D
God morgen.
Sitter her og ammer min urolige baby. Tror hun har litt vondt i magen sin stakkars:(
 
God morgen. Eller hvertfall morgen.
Sola skinner. Håper det blir en ok dag.
 
Litt sol, brukbare værmeldinger. Frokost snart klar.
Bare denne helga igjen, så er ferien over.
 
God morgen :) Her er en sein og lat morgen på oss. Lillebror sov jo på meg i nesten hele går kveld. Spiste ved kl 12, våken for mat kl 4.30 og kl 6 og sov til kl 8.30 igjen :) ser det er blå himmel ute og hører fuglene kvittre og jeg har 2 blide unger, da kan det ikke bli bedre vel :) litt usikker på hva vi skal finne på i dag da annet enn at jeg skulle rydde soverommet og kjøpe smokker i dag :)
 
Jippi:D
God morgen.
Sitter her og ammer min urolige baby. Tror hun har litt vondt i magen sin stakkars:(
Huff! Vondt i magen allerede? Håper hun ikke blir som min. Det unner jeg ingen. Kan jeg komme på besøk en dag?
 
Dere vet disse dyr/bil/karusellene som står rundt om å kjøpesentrene.
Disse man setter ungene oppå/inni, putter på penger og så går de i et brøkdel av et sekund og ungene maser om mer..
I går når vi var på Tusenfryd la jeg merke til at disse også står flere steder der.
Altså her er det en park hvor attraksjonene skal være gratis etter man har betalt inngangen, men de dårligste og mest kjedelige må man betale kr 20 for en liten tur..
 
Huff! Vondt i magen allerede? Håper hun ikke blir som min. Det unner jeg ingen. Kan jeg komme på besøk en dag?
Ser ut som det kan være forbigående. Jeg spiste taco i går, så mulig hun reagerte litt på det:/

Det kan du. Har hatt besøk hver dag bortsett fra en til nå, men blir nok roligere til uka igjen:)
Får besøk av hs på onsdag, men ellers har jeg ingen planer:)
 
Dere vet disse dyr/bil/karusellene som står rundt om å kjøpesentrene.
Disse man setter ungene oppå/inni, putter på penger og så går de i et brøkdel av et sekund og ungene maser om mer..
I går når vi var på Tusenfryd la jeg merke til at disse også står flere steder der.
Altså her er det en park hvor attraksjonene skal være gratis etter man har betalt inngangen, men de dårligste og mest kjedelige må man betale kr 20 for en liten tur..

Det er jo ganske utrolig at de skal koste penger inne i en park :O men du er sikker på at de måtte betale for å bruke de? For enkelte plasser har jeg sett slike men at man slipper å betale for at de skal kjøre...
 
Dere vet disse dyr/bil/karusellene som står rundt om å kjøpesentrene.
Disse man setter ungene oppå/inni, putter på penger og så går de i et brøkdel av et sekund og ungene maser om mer..
I går når vi var på Tusenfryd la jeg merke til at disse også står flere steder der.
Altså her er det en park hvor attraksjonene skal være gratis etter man har betalt inngangen, men de dårligste og mest kjedelige må man betale kr 20 for en liten tur..
Jøss, må være noe nytt det da. Kan ikke si jeg har sett det før. Smålig å ta betalt :(
 
Dere vet disse dyr/bil/karusellene som står rundt om å kjøpesentrene.
Disse man setter ungene oppå/inni, putter på penger og så går de i et brøkdel av et sekund og ungene maser om mer..
I går når vi var på Tusenfryd la jeg merke til at disse også står flere steder der.
Altså her er det en park hvor attraksjonene skal være gratis etter man har betalt inngangen, men de dårligste og mest kjedelige må man betale kr 20 for en liten tur..
Sånn er det i Dyreparken i Kr.sand også...
 
Back
Topp