Melkespreng?Har er fantastisk dag på Tusenfryd men nå begynner jeg virkelig å få vondt i puppene...
På tide å tenke på å komme seg hjem da, evt pumpe for hånd på et toalett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Melkespreng?Har er fantastisk dag på Tusenfryd men nå begynner jeg virkelig å få vondt i puppene...
Relativt fint her også, men ikke varmt.Så heldig ! Men var fint vær på østlandet !
Da skjønner jeg at det er strandvær jaHun er på Rhodos![]()
Merkelige greierNnnnnneeeeeeiiiii!!!!
Jeg kjøpte sjokoladeklem på butikken istad, men fant den ikke i posen!Er stygt redd for at den ligger igjen på butikken.... Når jeg får tid skal jeg sjekke bak i bilen i tilfelle den har trillet ut. Kanskje jeg finner hvitløken som mystiskt forsvant, muligens på samme måte, for to-tre uker siden...
Da hadde nok jeg også tatt turen til stranda jaNeei rhodos![]()
Så heldig ! Men var fint vær på østlandet !
Da hadde nok jeg også tatt turen til stranda ja![]()
Det blir noe annet jaDa hadde nok jeg også tatt turen til stranda ja![]()
Ja, hva tror du?Den dagen uten planer ble til at vi alle sovnet på sofaen et par timer før min søster og nevø kom for å hilse på
Dere har gjort i dag da?
Ja, hva tror du?
Tømmingen av rommet, og de uante mengdene klær som må på plass etter dager med vask dagen lang (og vasker i dag også)
Ja, litt, men mye igjen.Men da har du fått gjort litt da?
Flink du![]()
Men hvordan skal jeg få skrevet de 60+ innleggene jeg trenger nå r det ikke er noe liv her?
Ja, litt, men mye igjen.
Sliten
Mannen er flink, han gjør mye
Merkelige greier
På samme måte som sokkene våre blir borte? Helt mystisk
Den er flyttet fra generell, det kan være noe av forklaringen til at få er innom??Kanskje flere som har problemer med at den forsvinner? Jeg ser ikke at noen har skrevet i denne tråden, så den forsvinner bare nedover![]()
![]()