Skravletråd Juli.

Nnnnnneeeeeeiiiii!!!!
Jeg kjøpte sjokoladeklem på butikken istad, men fant den ikke i posen! :( Er stygt redd for at den ligger igjen på butikken.... Når jeg får tid skal jeg sjekke bak i bilen i tilfelle den har trillet ut. Kanskje jeg finner hvitløken som mystiskt forsvant, muligens på samme måte, for to-tre uker siden...
Merkelige greier

På samme måte som sokkene våre blir borte? Helt mystisk

Den dagen uten planer ble til at vi alle sovnet på sofaen et par timer før min søster og nevø kom for å hilse på :)
Dere har gjort i dag da?

Den dagen uten planer ble til at vi alle sovnet på sofaen et par timer før min søster og nevø kom for å hilse på :)
Dere har gjort i dag da?
Ja, hva tror du?

Tømmingen av rommet, og de uante mengdene klær som må på plass etter dager med vask dagen lang (og vasker i dag også)

Men hvordan skal jeg få skrevet de 60+ innleggene jeg trenger nå r det ikke er noe liv her?

Ja, hva tror du?

Tømmingen av rommet, og de uante mengdene klær som må på plass etter dager med vask dagen lang (og vasker i dag også)

Men da har du fått gjort litt da? :)
Flink du:)

Men hvordan skal jeg få skrevet de 60+ innleggene jeg trenger nå r det ikke er noe liv her?

Kanskje flere som har problemer med at den forsvinner? Jeg ser ikke at noen har skrevet i denne tråden, så den forsvinner bare nedover:o :(

Ja, litt, men mye igjen.
Sliten
Mannen er flink, han gjør mye

Så bra:D
Her har mini vært mye våken i dag og spiset masse, så jeg har satt mannen til å lage middag;)

Kanskje flere som har problemer med at den forsvinner? Jeg ser ikke at noen har skrevet i denne tråden, så den forsvinner bare nedover:o :(
Den er flyttet fra generell, det kan være noe av forklaringen til at få er innom??

Jeg er her. Hviler på sofaen etter middag og synes denne dårlige formen er totalt meningsløs!

Back
Topp