Skravletråd Juli.

God dag:-D

Innom fra sommerhuset den siste dagen. Vi driver og pakker sammen, må være ute kl 10 i morgen.

Jammen blir det mye stæsj på en sånn tur :p

Uheldige med været i dag, blåser kaldt og det er overskyet..
Var egentlig meldt sol og varme.. Planen var at ungene skulle få bade og kose seg mens vi pakka...

Istedet ble det en tur inn på ebeltoft og glassverket der ungene fikk lage seg sine egne glass :-D
For et par dager siden lagde frøkna foten sin i glass og storebror en lastebil der. Skikkelig kult, så hvis noen skal til ebeltoft en gang så må dere innom der :-D
 
Av hensyn til logistikk og praktiske hensyn, samt at det jo er hyggelig på et vis, er jeg glad for at de ungene vi har, de er våre, og ferdig med det. Vi trenger ikke forholde oss til en eks med andre meninger, uenigheter om samvær, bidrag,transport, deling av jul og påske og sommer, skjevdeling av oppmerksomheten eller gaver, og i det hele tatt.

Det går nok helt fint for dem som nå engang har det slik, man takler jo det man må, men det er på mange måter enklere sånn.
Kjenner at jeg også er glad for det... Og nå er vi så gamle at skulle vi gå fra hverandre en gang i tiden hadde det ikke blitt noen flere barn på noen av oss likevel ;-)
 
Kjenner at jeg også er glad for det... Og nå er vi så gamle at skulle vi gå fra hverandre en gang i tiden hadde det ikke blitt noen flere barn på noen av oss likevel ;-)
På meg neppe, på mannen, hvem vet? Hans far har jo unger på alder med våre.
 
God dag:-D

Innom fra sommerhuset den siste dagen. Vi driver og pakker sammen, må være ute kl 10 i morgen.

Jammen blir det mye stæsj på en sånn tur :p

Uheldige med været i dag, blåser kaldt og det er overskyet..
Var egentlig meldt sol og varme.. Planen var at ungene skulle få bade og kose seg mens vi pakka...

Istedet ble det en tur inn på ebeltoft og glassverket der ungene fikk lage seg sine egne glass :-D
For et par dager siden lagde frøkna foten sin i glass og storebror en lastebil der. Skikkelig kult, så hvis noen skal til ebeltoft en gang så må dere innom der :-D
Høres helt topp ut!!
 
Så flink du er da ;) Hihi jamen det høres jo ut som en god plan ;)

Her blir den brukt til solings og avslapping nest siste dagen i syden :)

Fikk tatt kjøkkenet ferdig og rydda i stua mens lillebror sov da heldigvis så nå ser det ganske så greit ut her :) jeg hater nemlig rot og blir skikkelig gretten av det :p

Dere får nyte den siste tiden med fint vær :)
 
Jepp. Vært her ei uke snart.
Skal hjem søndag, men må ei natt på camping et par timer unna her, men nære båten sånn at vi slipper å reise herifra på natta ;-)

Så gøy da ! Vært på alle disse fornøyelsesparkene da eller ? :) Åå, ja det var lurt :)
 
Fikk tatt kjøkkenet ferdig og rydda i stua mens lillebror sov da heldigvis så nå ser det ganske så greit ut her :) jeg hater nemlig rot og blir skikkelig gretten av det :p

Dere får nyte den siste tiden med fint vær :)

Man må nytte tiden man har ;) Hehe ja da er vi to, jeg har fullstendig støv og rot på hjerna :p

Det gjør vi vet du ! Suger til oss det vi får av sol og varme ;)
 
Man må nytte tiden man har ;) Hehe ja da er vi to, jeg har fullstendig støv og rot på hjerna :p

Det gjør vi vet du ! Suger til oss det vi får av sol og varme ;)

Ja må nesten det :) Så lenge jeg fikk unna rotet i stua så er det så fort å tørke støv og gå over gulvet seinere i dag når han sover og det ikke er oppå meg :p
 
Man må nytte tiden man har ;) Hehe ja da er vi to, jeg har fullstendig støv og rot på hjerna :p

Det gjør vi vet du ! Suger til oss det vi får av sol og varme ;)
Du kunne ikke bodd her da...
 
God dag:-D

Innom fra sommerhuset den siste dagen. Vi driver og pakker sammen, må være ute kl 10 i morgen.

Jammen blir det mye stæsj på en sånn tur :p

Uheldige med været i dag, blåser kaldt og det er overskyet..
Var egentlig meldt sol og varme.. Planen var at ungene skulle få bade og kose seg mens vi pakka...

Istedet ble det en tur inn på ebeltoft og glassverket der ungene fikk lage seg sine egne glass :-D
For et par dager siden lagde frøkna foten sin i glass og storebror en lastebil der. Skikkelig kult, så hvis noen skal til ebeltoft en gang så må dere innom der :-D
Vi snuser på Ebeltoft neste år, så takk for tips! Fornøyde med der dere bodde da?
 
Nnnnnneeeeeeiiiii!!!!
Jeg kjøpte sjokoladeklem på butikken istad, men fant den ikke i posen! :( Er stygt redd for at den ligger igjen på butikken.... Når jeg får tid skal jeg sjekke bak i bilen i tilfelle den har trillet ut. Kanskje jeg finner hvitløken som mystiskt forsvant, muligens på samme måte, for to-tre uker siden...
 
Har er fantastisk dag på Tusenfryd men nå begynner jeg virkelig å få vondt i puppene...
 
Ja må nesten det :) Så lenge jeg fikk unna rotet i stua så er det så fort å tørke støv og gå over gulvet seinere i dag når han sover og det ikke er oppå meg :p

Hehe ja du er flink ;) Er noe med det å bare få det gjort ;)
 
Back
Topp