Skravletråd Juli.

Utrolig herlig følelse å møte lille♡

Aha. Her er det ikke mulighet for å grille kropp her:p hehe

Ja det tror jeg på altså :) Gleder meg til jeg får oppleve det ❤️

Hehe, dårlig vær ? Jeg gruer meg til å komme hjem, rett på jobb igjen mandag og er bare drittvør fremover :(
 
Ja det tror jeg på altså :) Gleder meg til jeg får oppleve det ❤️

Hehe, dårlig vær ? Jeg gruer meg til å komme hjem, rett på jobb igjen mandag og er bare drittvør fremover :(

Absolutt noe å glede seg til;) håper ikke du må vente altfor lenge da♡

Ikke veldig dårlig vær egentlig, men det er noen skyer så sola ikke kommer frem:(
Huff, alltid kjedelig tilbake på jobb rett etter ferien..
 
Absolutt noe å glede seg til;) håper ikke du må vente altfor lenge da♡

Ikke veldig dårlig vær egentlig, men det er noen skyer så sola ikke kommer frem:(
Huff, alltid kjedelig tilbake på jobb rett etter ferien..

Jaa :) Nei det håper jeg også ! Snaartsnart :)

Ååh, det er kjedelig ! Hos oss er det visst bare regn og regn.. Kjempekjedelig ! Kommer så brått på også, hjemme fra ferie søndag og jobb igjen mandag :p
 
Jaa :) Nei det håper jeg også ! Snaartsnart :)

Ååh, det er kjedelig ! Hos oss er det visst bare regn og regn.. Kjempekjedelig ! Kommer så brått på også, hjemme fra ferie søndag og jobb igjen mandag :p

Kommer dere sent hjem og eller?
Håper du overlever mandagen da;) hehe
 
Og da skriver jeg mitt innlegg nr 8000 denne måneden!:D
Mission completed!
 
Av hensyn til logistikk og praktiske hensyn, samt at det jo er hyggelig på et vis, er jeg glad for at de ungene vi har, de er våre, og ferdig med det. Vi trenger ikke forholde oss til en eks med andre meninger, uenigheter om samvær, bidrag,transport, deling av jul og påske og sommer, skjevdeling av oppmerksomheten eller gaver, og i det hele tatt.

Det går nok helt fint for dem som nå engang har det slik, man takler jo det man må, men det er på mange måter enklere sånn.
Klart det er enklest med A4;)
Men sånn er det bare, skjebnen fører mange sammen som allerede har levd et liv:)
 
Hva blir den siste dagen i juli brukt til da jenter ? :D

Jeg prøver å få rydda i skuffer og skap :p men nå ligger jeg på sofaen med lillebror og koser :) ellers så skal nok vi se film og spise litt snop i kveld meg og frøkna med lillebror hengende i puppen tenker jeg :p


Hva med hos deg da?
 
Back
Topp