Skravletråd Juli.

Jeg skulle fortsette ryddingen min jeg men nå ligger jeg her på sofaen mens lillebror sover søtt oppå meg :P jaja rotet stikker ikke av fra meg da Haga :P

Slutten av ferien!!!

Jobbe videre med å tømme det rommet, samt rydde resten av huset.
Min sønn inviterte jenta som er på besøk hos naboene i bursdagen min, noe som fort ender med naboene og gjestene deres, i det jeg trodde var mine foreldre og farmor...
På mandag etter første dag etter ferien. Blæ.
Kjedelig at ferien er over, da :( men det betyr at det nærmer seg ferie for meg :)

Snilt av sønnen din å invitere folk inn da. Haha

Kjedelig at ferien er over, da :( men det betyr at det nærmer seg ferie for meg :)

Snilt av sønnen din å invitere folk inn da. Haha

Ja, det er jo kjekt at han ønsker å invitere og inkludere og være grei, det bare blir litt stress, vi får avklare i løpet av helga hvem vi skal forvente at dukker opp.

Ja, det er jo kjekt at han ønsker å invitere og inkludere og være grei, det bare blir litt stress, vi får avklare i løpet av helga hvem vi skal forvente at dukker opp.
Oioi, interessant når barna utvider selskapene slik;)

Kommer dere sent hjem og eller?
Håper du overlever mandagen da;) hehe

Nei vi lander halv 11 på morgenen, men så er det et stykke å kjøre hjem fra vigra, og vi reiser hele natta, meen det skal vel gå bra og får satse på jeg overlever ;) haha

Jeg prøver å få rydda i skuffer og skap :p men nå ligger jeg på sofaen med lillebror og koser :) ellers så skal nok vi se film og spise litt snop i kveld meg og frøkna med lillebror hengende i puppen tenker jeg :p

Hva med hos deg da?

Så flink du er da ;) Hihi jamen det høres jo ut som en god plan ;)

Her blir den brukt til solings og avslapping nest siste dagen i syden :)

Back
Topp