Utrolig herlig følelse å møte lille♡
Aha. Her er det ikke mulighet for å grille kropp herhehe
Ja det tror jeg på altså
Hehe, dårlig vær ? Jeg gruer meg til å komme hjem, rett på jobb igjen mandag og er bare drittvør fremover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig herlig følelse å møte lille♡
Aha. Her er det ikke mulighet for å grille kropp herhehe
Ja det tror jeg på altsåGleder meg til jeg får oppleve det
Hehe, dårlig vær ? Jeg gruer meg til å komme hjem, rett på jobb igjen mandag og er bare drittvør fremover![]()
Hva skjer ?Hei på deg![]()
Absolutt noe å glede seg tilhåper ikke du må vente altfor lenge da♡
Ikke veldig dårlig vær egentlig, men det er noen skyer så sola ikke kommer frem
Huff, alltid kjedelig tilbake på jobb rett etter ferien..
JaaNei det håper jeg også ! Snaartsnart
Ååh, det er kjedelig ! Hos oss er det visst bare regn og regn.. Kjempekjedelig ! Kommer så brått på også, hjemme fra ferie søndag og jobb igjen mandag![]()
Er det såpass vær ?Her er vi straks på vei til strandaDer da ?
Gøy med ny bil.
Hvilken type?
Det stemmerHytta på strynefjellet om jeg ikke tar fullstendig feil? Så koseligHyttelivet er hærlig !
Hurra, så braJIPPI! Da har jeg endelig klart å somle meg til å bytte fastlege![]()
Det er jo en grei avstand2 t herfra sånn ca
GratulererOg da skriver jeg mitt innlegg nr 8000 denne måneden!
Mission completed!
Puuh....du må ikke skremme meg sånn!Haha søta, klrt det egentlig er sånn![]()
Klart det er enklest med A4Av hensyn til logistikk og praktiske hensyn, samt at det jo er hyggelig på et vis, er jeg glad for at de ungene vi har, de er våre, og ferdig med det. Vi trenger ikke forholde oss til en eks med andre meninger, uenigheter om samvær, bidrag,transport, deling av jul og påske og sommer, skjevdeling av oppmerksomheten eller gaver, og i det hele tatt.
Det går nok helt fint for dem som nå engang har det slik, man takler jo det man må, men det er på mange måter enklere sånn.
Hei søtaHei alle![]()
Hva blir den siste dagen i juli brukt til da jenter ?![]()
GratulererOg da skriver jeg mitt innlegg nr 8000 denne måneden!
Mission completed!
For lett oppgave for deg altsåOg da skriver jeg mitt innlegg nr 8000 denne måneden!
Mission completed!