Hvor strenge er de på bmi rundt omkring? Hos oss er det spermen det står på, men min bmi er mer enn 33. Er alt håp ute da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men de kunne vel ikke nekte deg behandling når du var på 29?De er strenge ja.
Jeg hadde bmi på 29 når vi var på samtale og fikk beskjed om at de ønsket st jeg kom ned til "normalen" på 25. Har aldri hatt bmi så lavt, men har karret meg ned til 27 før forsøk.
Send meg gjerne pm hvis du trenger noen å snakke med ang vekt, det er et så sensitivt tema! Ønsker deg masse lykke til![]()
Fikk beskjed at på St. Olavs var det max 32 og har inntrykk av at de er strenge der.
Har gått ned 21 kg og har 32,4 i bmi nå. Så skal bare kjøre på og komme enda lenger ned så de ikke sier nei til oss på forsamtalen.![]()
Nei, de gjorde ikke det. Får behandling,Men de kunne vel ikke nekte deg behandling når du var på 29?![]()
Fikk beskjed at på St. Olavs var det max 32 og har inntrykk av at de er strenge der.
Har gått ned 21 kg og har 32,4 i bmi nå. Så skal bare kjøre på og komme enda lenger ned så de ikke sier nei til oss på forsamtalen.![]()
Ok, forstår det daNei, de gjorde ikke det. Får behandling,
Men de anbefalte å gå ned for å øke sjansene.
Kjempebra det da!Fikk brev i juni fra Porsgrunn om at vi er på ventliste. Der stod det at BMI måtte vær maks 32. Har gått ned fra BMI 35,2 til 31,3 det siste året, men det har vært hardt.
Fikk brev i juni fra Porsgrunn om at vi er på ventliste. Der stod det at BMI måtte vær maks 32. Har gått ned fra BMI 35,2 til 31,3 det siste året, men det har vært hardt.