Topp 100 - Skravletråd Juli

Men det går sakte med meg, hvordan er det med deg?

Det går i rykk og napp her hos meg, fikk inn en økt etter frokost, og nå er vi på en restaurant og spiser lunsj med gratis wifi, så har fått inn noen nå :) Håper på en økt eller to til senere ;)
 
Det går i rykk og napp her hos meg, fikk inn en økt etter frokost, og nå er vi på en restaurant og spiser lunsj med gratis wifi, så har fått inn noen nå :) Håper på en økt eller to til senere ;)
Litt rykk og napp her også, pustepauser innimellom ryddingen.

Det er klessortering for ungene det går i for meg i dag, og det er en stor jobb.

Luke ut for smått
Flytte hans til nytt skap
Fordele hennes i hele kommoden de delte, og få plass til alt det nye, men det som er for stort på eget sted
Brette det som er tørt og stadig vaske og henge opp nytt ettehvert som plassen blir ledig.
 
Litt rykk og napp her også, pustepauser innimellom ryddingen.

Det er klessortering for ungene det går i for meg i dag, og det er en stor jobb.

Luke ut for smått
Flytte hans til nytt skap
Fordele hennes i hele kommoden de delte, og få plass til alt det nye, men det som er for stort på eget sted
Brette det som er tørt og stadig vaske og henge opp nytt ettehvert som plassen blir ledig.

Ja det får bare bli litt sånn :)

Du har en jobb å gjøre forstår jeg ! Må ærlig innrømme jeg ikke misunner deg :p Meen det blir nok helt topp når du ser slutten på det da ;)
 
Ja det får bare bli litt sånn :)

Du har en jobb å gjøre forstår jeg ! Må ærlig innrømme jeg ikke misunner deg :p Meen det blir nok helt topp når du ser slutten på det da ;)
Ja, gleder meg til å se enden på det.
 
Tenk så deilig når du er ferdig da!!
Ja, men det er nok noen uker til.

Tømme. Vurdere om det må tapetseres om. Vask. (evt tapetsering) og så har vi ikke ordnet møbler, utover at senga må demonteres og flyttes, og vet ikke hvordan det skal innredes. Må ha gardiner. Har planer omgå få bygget opp en del lego og sette ned

Jobb.
Mye jobb før vi er i mål, men godt skal det bli.

Så får vi skapet til gangen, og så er det lillesøster sitt rom, trolig males i tillegg til ny seng i alle fall. Og lampe.

Snakker vi september? Oktober?
 
Hvilepause på senga etter middag, jeg passet ikke inn i buksa mi, og er helt utslitt etter å ha spist taco.

Etter pausen blir det mere jobb, men nå skal jeg skravle litt mens kroppen hviler
 
Hvilepause på senga etter middag, jeg passet ikke inn i buksa mi, og er helt utslitt etter å ha spist taco.

Etter pausen blir det mere jobb, men nå skal jeg skravle litt mens kroppen hviler
Så koselig å skravle litt :)
 
Back
Topp