Topp 100 - Skravletråd Juli

Og jeg kom ut av tellinga, tror det er 8?

Dette er 39000 forresten!!
 
Litt stress, men det er jo stas da.

Selv om jeg fikk mens hos frisøren og så sinnsyke menssmerter og måtte få samboeren til forloveren til å skaffe meg vann så jeg fikk ta piller når vi forflyttet oss til fotograf, og mye annet som skjedde.

Men jeg giftet meg med mannen jeg elsker.

Nei huff, det hørtes ikke ut som noen fin opplevelse nei ! Men man må vel bare tenke på det positive ;)

Det er avsolutt det viktigste :)
 
Negativ test om morgenen ikm dagen så visste jeg at den kom, så jeg hadde tamponger og piller med meg, men altså ikke vann viste det seg
 
Tråden for august er laget og ligger på dette forumet som er riktig etter de nye retningslinjene.
 
Hvordan vasker man egentlig en madrass? Vi snakker ganske rimelig madrass, type ti cm skumgummi fra jysk. Er det like godt å bare kjøpe ny? Eldstemann er jo ikke helt nattetørr til tider. Og i natt var uhellet ute. Skikkelig. Og uvisst av hvilken grunn, gjennom tisselaken og overmadrass.

Jeg byttet til madrassen fra senga under, han har gjesteseng i skuff under senga, men hvordan får jeg vekk lukta fra madrassen? Trekket kan tas av, men har ikke vaskeanvisning. (det er det på trekket til lillesøster sin fjærmadrass fra IKEA)

Får jeg det noen gang på igjen? Selve madrassen, får vel ikke plass i badekar eller dusj engang. 90*200. Ikke hele som må vaskes da, men den lukter stramt. Må vaskes eller kastes
 
Det ble spyling i badekaret av berørt del, og ligger på verandaen og drypper nå, får lukte på den i kveld om det ble bra/fikk ut såpa.spent på om vi får på igjen trekket...
 
Back
Topp