God tur hjemHeisannpå vei hjem nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God tur hjemHeisannpå vei hjem nå
Ikke minstTrekking er spennende, og ikke minst lansering av august
Du har nok å henge fingra i, snuppaDet er et lite must. Huset det ut som om vi driver og tømmer et rom, dvs hele kjelleren et påvirket. I mellometasjen (det er trappeavsats, toalett, vaskerom og den opprinnelige inngangen) er det innmari mye klær, som venter på at jeg skal få tid og møbler til å flytte guttungen sine klær ut av kommoden de deler, og organisering av hennes i hele, da helst få plass til alt hun har...
Oppe ser det ut som du vi ikke har tid til å følge helt opp ryddingen der denne uka og på loftet har nok ungene sitt eget kaos, men det er lekerom så det får være
Vi skal altså bruke all ledig tid på rommet i kjelleren, og samtidig ha gjester på mandag og jeg må bake først.
HahaPå 8000? Jeez du er rå
Hva?! Gjør han ikke alt for deg?!Haha.tviler jeg på at han hadde gjort![]()
Nok å henge fingrene i, ja. Jeg går løs på det med klærene nå, mannen tømmer rom. Vi gjør nok slikt i morgen også, søndag får vi ta stue og kjøkken samt at jeg baker, og se om vi kan ordne en grei gjennomgang fra inngangen, som altså er i kjelleren og opp i stua uten for mye hindringer.Du har nok å henge fingra i, snuppa
Glad jeg ikke er deg![]()
Du skal jo kose deg med baby da![]()
Alt bra med dere?
Det skjønner jeg at du gjørDet gjør jegher er alt bra,ja!
Han er en sovegutt...enn så lenge![]()
Det skjønner jeg at du gjør
Sikkert best å nyte det ja, så lenge det varer![]()
Finnes noen unntakHva?! Gjør han ikke alt for deg?!![]()
Du har vel annet å følge med påGått glipp av 34 skravlesider her siden sist jo
Har gitt opp å følge med![]()
Dere er flinkeNok å henge fingrene i, ja. Jeg går løs på det med klærene nå, mannen tømmer rom. Vi gjør nok slikt i morgen også, søndag får vi ta stue og kjøkken samt at jeg baker, og se om vi kan ordne en grei gjennomgang fra inngangen, som altså er i kjelleren og opp i stua uten for mye hindringer.
Oh, joy.
Nei har brukt opp datatrafikken jegJoda, men 15 innlegg er jo fort gjort. Så får du de ikke inn før dere drar får du sikkert kastet inn et par i kveld
Har ikke annet valg.Dere er flinkestå på!
GratulererDa har jeg nådd 4000 !!
Så sær han er daaFinnes noen unntakhehe
Gratulerer med detDa har jeg nådd 4000 !!