Symptomer

Åh, synes synd på deg ! Ikke noe morsomt å være på jobb når formen ikke er bra. Og arbeisgiver vet vel ikke noe om graviditeten enda heller, siden det er så tidelig ?
Egentlig så håper jeg at jeg får kvalmen, for da kan jeg hele tiden være helt sikker på at jeg fortsatt har en liten huleboer i magen ; p
Jeg synes fortsatt at det er litt uvirkelig at jeg faktisk endelig har blitt gravid : )

Nei, har ikke fortalt det enda. Mest fordi jeg har hatt ferie og ikke har vært der. Men hvis det blir problematisk å jobbe sier jeg det nok ganske fort. Har fast jobb, og grei sjef så det byr nok ikke på problemer. Men det kan jo hende hun blir litt overrasket, var jo ferdig med foreldrepermen min i mai så har jo nesten akkurat begynt å jobbe igjen. Men håper jo at det går greit å jobbe, ønsker ikke å være et "problem" på jobben..

Jeg hadde som sagt lite symptomer sist, men fikk en frisk og rask gutt. Så lite symptomer behøver ikke bety noe :)
 
Jeg har hatt skikkelig menssmerter frem til nå, men i går så ble de byttet ut med kvalmen. Er 5+1 i dag. Litt deilig å ikke ha så sykt vondt lenger, men ikke noe gøy med kvalme heller. Huff, alt man gjør og må tåle for å få en liten en ;)
 
Da krysser jeg fingrene for at jeg slipper unna! Smerten i korsryggen er egentlig mer enn nok kjenner jeg.
Sliter allerede med å sitte i bilen eller sofaen for lenge, kommer fort smerter som varer en stund etterpå : ( må ofte ta meg en kvil rett ut i løpet av dagen.
Huff, ikke greit med smerter i ryggen:confused: håper det ikke varer så lenge da :)
 
Jeg har en kjip småkvalme som kommer litt utpå dagen og forblir der til jeg sovner. Ikke i nærheten av nok til å føle at jeg skal kaste opp, men teit for dagsformen. Forsåvidt bedre det enn slike plager jeg leser mange andre har.
Litt oppblåst i magen og ømme bryster som vokser supermye, jeg skal fra 0 til noe som kan amme tenker jeg. Snart må jeg vel kjøpe min første BH på 5-6 år :bored:

Sist jeg var gravid (og mistet i uke 14 :( ) sov jeg så mye at mamma avslørte meg på det allerede i uke 5... Men det er også 12 år siden, så jeg satser på at kroppen er en annen og at jeg ungår det dette gangen.
 
Jeg har hatt superømme pupper, litt kvalme og vært veldig trøtt.
Siden mandag har puppene vært bare litt ømme, den lille kvalmen kommer og går litt og jeg er litt mindre trøtt.
Merker at jeg blir litt bekymret for dette, sidene "plagene" var min "garanti" for at alt gikk bra. Det grunner nok i at jeg har hatt sa før, og skjønte det før jeg begynte å blø siden symptomene forsvant.

Er det noen som har opplevd lignende?
Jeg er 8+1 i dag.
 
Jeg har hatt superømme pupper, litt kvalme og vært veldig trøtt.
Siden mandag har puppene vært bare litt ømme, den lille kvalmen kommer og går litt og jeg er litt mindre trøtt.
Merker at jeg blir litt bekymret for dette, sidene "plagene" var min "garanti" for at alt gikk bra. Det grunner nok i at jeg har hatt sa før, og skjønte det før jeg begynte å blø siden symptomene forsvant.

Er det noen som har opplevd lignende?
Jeg er 8+1 i dag.
känns som allting har roat sig ned lite ja. Känner lite menssmärtor och lite drag i magen ibland och så måste ja äta något ofta annars blir ja dålig. Men jag är inte lika trött längre..klarar faktiskt å va uppe längre än 22:00 nu :D jag vill ju tro att det är helt normalt :)
 
Våknet i natt av at jeg måtte på do, og fy søren, svei herifra til månen ! Ringte til legen i dag, og ble bedt om å komme med en urinprøve ! Ingen spor av blod, så heldigvis ingen UVI : )
Men svir fortsatt store deler av dagen, men verst når jeg er på do. Flere som har det på denne måten ?
 
Jeg er for det meste bare trøtt, ekstremt trøtt. Noe kvalm på kveldstid, men ikke i nærheten av slik som sist. Blir litt nervøs da, men det trenger jo ikke bety noe.
 
Wææææ, samboen er fortsatt bortreist, og jeg har møtt et nytt symptom: hormonell og lett rørt. Nå har jeg sippet tre ganger siden jeg stod opp, fordi musikken var fin, fordi bestemor akkurat ikke levde lenge nok til å bli oldemor, fordi kaffen var lunken. Veldig uvanlig for meg, føles nesten som en personlighetsforstyrrelse jo o_O Også ingen mann å gråte på heller :(
 
Jeg har hatt superømme pupper, litt kvalme og vært veldig trøtt.
Siden mandag har puppene vært bare litt ømme, den lille kvalmen kommer og går litt og jeg er litt mindre trøtt.
Merker at jeg blir litt bekymret for dette, sidene "plagene" var min "garanti" for at alt gikk bra. Det grunner nok i at jeg har hatt sa før, og skjønte det før jeg begynte å blø siden symptomene forsvant.

Er det noen som har opplevd lignende?
Jeg er 8+1 i dag.

Fick SA 5+0 i juni, så ja, blir rädd var gång jag inte känner av symptomerna. I juni började jag blöda 4 dagar efter att symptomerna försvann... Men hade tydligare symptom till en början i juni, än vad jag nu haft. Idag är det 6+1 :)
 
Fick SA 5+0 i juni, så ja, blir rädd var gång jag inte känner av symptomerna. I juni började jag blöda 4 dagar efter att symptomerna försvann... Men hade tydligare symptom till en början i juni, än vad jag nu haft. Idag är det 6+1 :)
Ååå en till svensk :D

Beklagar med SA:n . Hoppas den stannar denna gången.
 
Vonde pupper, kvalm, trøtt og fryser. Også har hormonella flytta inn :p Jo, også er jeg vanvittig svimmel! Flere som kjenner det?
 
Føler meg veldig heldig som har lite plager. Antydning til kvalme hvis jeg hekler på bussen og glemmer å følge med på veien, og tisser ofte, men ingen vondter. Bare litt lett strekking og murring.
 
8+6 idag, veldig lite symtomer nå en tidligere, kun småkvalm på morgenen,(ingen oppkast lenger) en del svimmel og konstant tørr i munnen.. litt småbekymret når det er så lite symtomer, men får vel bare ta fatt i de gode dagene :)
 
Veldig svimmel her i også ;-)
Det er fryktelig ekkelt! Jeg kan sitte helt stille også plutselig blir jeg dritsvimmel! Og jeg kan stå rett opp og ned og kjenner at jeg bare må sette meg ned på gulvet fordi jeg holder på å svime av :confused: Tar det opp med legen når jeg skal dit.. Det er ikke før 17. August men.
 
Det er fryktelig ekkelt! Jeg kan sitte helt stille også plutselig blir jeg dritsvimmel! Og jeg kan stå rett opp og ned og kjenner at jeg bare må sette meg ned på gulvet fordi jeg holder på å svime av :confused: Tar det opp med legen når jeg skal dit.. Det er ikke før 17. August men.
Ikke kjekt det der, føler selv jeg må ha noe å støtte meg til hvis jeg reiser meg fort opp eller lignende. Sikkert greit å ta det opp med legen ja, man må vel huske på å få i oss nok veske! ;-)
 
Ikke kjekt det der, føler selv jeg må ha noe å støtte meg til hvis jeg reiser meg fort opp eller lignende. Sikkert greit å ta det opp med legen ja, man må vel huske på å få i oss nok veske! ;-)
Ja også har jeg litt lavt blodtrykk fra før, og har hatt lite jern før så her kan det være litt av hvert :p Ha ha
 
Hjelper ikke akkurat på nei, har litt høyt blodtrykk her men ingen andre mangler så vidt jeg vet :)
Godt det! Satser på at svimmelheten går over, må bare passe på å drikke og spise. Spisedelen er lettere sagt enn gjort om dagen :p
 
Back
Topp