Krysse fingre for detGanske fornøyd selv
I morgen skal vi montere senger og nattbord. Så får vi se om eldste guttungen tør sove oppe på eget rom alene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysse fingre for detGanske fornøyd selv
I morgen skal vi montere senger og nattbord. Så får vi se om eldste guttungen tør sove oppe på eget rom alene![]()
Du kan ikke si det uten å fortelle hvilken type...Mannen er kommet hjem. MED SJOKOLADEN JEG SJESKER SÅNN PÅ!!! Sitter i sjokoladerus nå faktisk![]()
Hørtes kjent ut.Jeg ble sittende her og skravle og glemte å legge meg
Her startet vi med str 44 på minstemannHer også holdt 56 bare ett par uker, så alt i 50 lå ubrukt
Men det er en veldig fin 40-års gave da....Tikk takkja det har jeg!
Hører rykter om detMen du har også FERIE kjære du ;-)
Det burde vi også ha gjort med eldste.Her startet vi med str 44 på minstemann![]()
Er dessverre detHørtes kjent ut.
Jeg syns du skal si i fra jegHører rykter om det
Føles ikke sånn...
Så deilig daIkke mer enn 30 minutter
Søte du, har aldri gjort narr av deg!?Hvorfor har jeg på følelsen av at du delvis gjør narr av meg nå![]()
Det lettet dårlig samvittigheten minMannen er kommet hjem. MED SJOKOLADEN JEG SJESKER SÅNN PÅ!!! Sitter i sjokoladerus nå faktisk![]()
Kan ikke klage på den avstander hvertfallSå deilig da![]()
Mine har knapt brukt 50 de, bare en liten stund.
Hvor stor var han igjen?
Neeeiii..Søte du, har aldri gjort narr av deg!?![]()
Sekken er snurpet igjen for å si det sånnHæ? Sier han stopp??
Ja det hadde vært fantastisk å hattBurde ha gjort lydopptak av den lyden mens jeg hadde sjansen
Tenkte ikke på det da
Her også holdt 56 bare ett par uker, så alt i 50 lå ubrukt
Aha...Sekken er snurpet igjen for å si det sånn![]()
Det er slik idiotiske ting å komme på når det er for sentJa det hadde vært fantastisk å hatt![]()