Hehe...selvsagtMed å overraske mener du vel å ikke klare det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...selvsagtMed å overraske mener du vel å ikke klare det![]()
Hvorfor har jeg på følelsen av at du delvis gjør narr av meg nåHehe...selvsagt![]()
Hahadåne!!
Da må jeg finne meg en ny mann først![]()
Vel, er din med på å få nummer 4?Hæ? Sier han stopp??
Burde ha gjort lydopptak av den lyden mens jeg hadde sjansenSmelt...herligste lyden!
Vet ikke om det selges uten vogn? Tror noen har sjekka og fått nei?Er det ikke mulig å kjøpe til understellet du ønsker?![]()
Ja, det er ganske fort gjortSelvfølgelig klarer du det.
Det er jo lite til å være deg..
UpsHvis det er noen trøst skulle jeg ønske du hadde de i stedet for meg for begynte jo på Grete Roede på mandag og det var skikkelig lurt å ta med de på hytta
Og med mensen for tredje gang på seks uker frister ikke avokadoene og 0% yoghurtene så veldig....
Da får du ha en herlig nattTror jeg køyer snart gitt. Ble ikke venninnebesøk likevel.
Kan du ikke donere noen innlegg til meg er du snillJa, det er ganske fort gjort![]()
Nei, er på mobilenHar du en link til det?
Vel, er din med på å få nummer 4?
Hadde planer om å gjøre det for 2 timer siden
Så mannen din chatter også..Nei, er på mobilen
Pc er opptatt![]()
Om ikke det skjer noe uforutsettDet gjør du!
Jeg ble sittende her og skravle og glemte å legge megHva skjedde da?
Tikk takkHmmm..
Da har du kanskje litt dårlig tid, ja
Med så mye familie du har rundt deg om dagen så får de ta seg av detOm ikke det skjer noe uforutsett![]()
Har hørt om de som kjøper nytt understell. Så kan ikke skjønne annet enn det må gå anVet ikke om det selges uten vogn? Tror noen har sjekka og fått nei?