HahaBare å kjøre på d. Fin 40-års gave d vel?
Da må jeg finne meg en ny mann først
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaBare å kjøre på d. Fin 40-års gave d vel?
God kveldGod kveld. Hva skjer? Litt for mange post å lese gjennom siden jeg sist var innom. Har regnet her på hytta i hele dag. Men jeg har da fått lakkert gulvet på soverommene oppe tre strøk og montert barne møbler i lofts stua![]()
Hmmm..Hahadåne!!
Da må jeg finne meg en ny mann først![]()
Er det ikke mulig å kjøpe til understellet du ønsker?Fin, "dessverre" er det dog trolig ikke aktuelt med fire faste hjul, jeg har mer lyst på super nitro-understellet. Altså svingehjul fremme. Hadde noe tilsvarende sist, og det er mye enklere, synes jeg
Mine har knapt brukt 50 de, bare en liten stund.Jeg måtte handle 44 te frøkna men valgte å ikke handle inn noe mer enn et par plagg i 50 for heller å se behovet.. og når han nå er på sin 5 body for dagen så går det litt klær har jeg funnet ut![]()
Ikke noe poeng i å kjøpe mindre enn 62?? Hva slags monster unger er den legen vant til da?? Haha
Var dere fornøyd?Der har vi også vært
Ganske fornøyd selvGod kveld
Så flink du har vært!
Her også holdt 56 bare ett par uker, så alt i 50 lå ubruktMine har knapt brukt 50 de, bare en liten stund.
Hvor stor var han igjen?
Men du har også FERIE kjære du ;-)Jo, for de er på FERIE skjønner du
Vi er 3 voksne og 7 barn...de skal bli på ubestemt tid
I tillegg har min pappa vært her to dager nå, og mannens nevø og kjæreste....bah...
Lille U brukte størrelse 50 til han var 2 måneder gammel.Her også holdt 56 bare ett par uker, så alt i 50 lå ubrukt
Det var akkurat det jeg også saMen du har også FERIE kjære du ;-)
Ja når jeg tenker meg om brukte de nok ikke 50 i det hele tatt :-oHer også holdt 56 bare ett par uker, så alt i 50 lå ubrukt
Det er nok lurtRegner med det.
Skal prøve å være det tidligst mulig
Fy fader å sliten jeg er..
Hvordan i alle dager skal jeg orke Tusenfryd i morgen
Oi, det er en kilo mer enn min minsteJa når jeg tenker meg om brukte de nok ikke 50 i det hele tatt :-o
56 en liten stund og så 62.
Mine har vært ca 3700 og 50 cm.
Ikke mer enn 30 minutterDet er nok lurthvor lang biltur er det dit?
Hadde planer om å gjøre det for 2 timer sidenLegg deg nå og sov.![]()
Er nok ikke verdenskjentDet har jeg ikke hørt om
Smelt...Må innrømme jeg savner den knirkingen fra de første ukene