Litt rosa må man regne medPrøver og prøver![]()
Har det helt supert ! Litt brent her å der da siden vi hadde nuull grunnlag pga årets sommer![]()
Er det bare du og mannen på tur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt rosa må man regne medPrøver og prøver![]()
Har det helt supert ! Litt brent her å der da siden vi hadde nuull grunnlag pga årets sommer![]()
Ja, det er skummelt, rett og slett.. Hun har fått så mye mer enn de andre både i form av opplevelser og ting. De andre har ikke tatt skade av det ennå, men det kan fort komme en dag de får en reaksjon på det. Får nyte det uansett slik det er nå, og håper det varerHåper det er et godt tegn, at tingene snur
Forskjellsbehandling er helt tragisk for barna...ufattelig sårende!
Usikker.
Har du fått med deg det andre prosjektet mitt? Rommet til eldste? Omtalt i annen tråd og bilder i dagbok...
Er det jeg er redd for![]()
Er det jeg er redd for![]()
Litt rosa må man regne med
Er det bare du og mannen på tur?
Det er mer krevende enn de 250+ innleggene jeg mangler...Åå, nei det har jeg ikke sett ! *inn å se med en gang*![]()
Mer gulvplass er jo supert!Mannen rapportere om to kasser mindre. Noe av innholdet befinner seg fortsatt på rommet i en bunke med bøker og papirer han ikke har gjort av noe sted da, men mer gulvplass gjør det lettere å bevege seg. Minst ei av de neste kassene når man jobber seg innover er babytøy som bare skal flyttes til et annet sted i påvente av at vi finner ut kjønn på den lille i magen og derved hva av tøyet som skal brukes og hva som skal gis til fretex eller uff eller noe sånn.
Gratulerer med strålende innsatsJepp![]()
Her har jentungen fått en hest av faren sin faktisk!Ja, det er skummelt, rett og slett.. Hun har fått så mye mer enn de andre både i form av opplevelser og ting. De andre har ikke tatt skade av det ennå, men det kan fort komme en dag de får en reaksjon på det. Får nyte det uansett slik det er nå, og håper det varer![]()
Hjelpes!Her har jentungen fått en hest av faren sin faktisk!
Ingen av våre gutter har fått noe i nærheten av den prisklassen engang
Men slikt er det slutt med nå. Vår eldste er 7 år og skjønner ganske mye![]()
Ja, men da kommer man seg lenger inn, og ser at det er mer enn man trodde der inne...Mer gulvplass er jo supert!![]()
God plan synes jegHihi, får bare kjøre på så slipper man det![]()
Hællemåne, så deilig daJa man må nok detBare vi ja
Første gang vi reiser på tur kun vi to på snart 9 år
![]()
Helt enig med degHjelpes!Hun får heldigvis ikke det meste av ting av faren, men mer opplevelser i form av svømmehall, turer, skøyter i ishall, bowling, restaurant osv.. De gangene jeg gjør slikt med mine blir det ramaskrik!
skjønner de er glad i barna og vil ha tid med dem enkeltvis, men da må det planlegges ut fra at man har flere barn, syns jeg
![]()
Lurest det hvertfallHelt enig med deg
Har man valgt å få flere barn så må man behandle dem likt!
Det er mer krevende enn de 250+ innleggene jeg mangler...
God plan synes jeg![]()
Haha....det er ulempenJa, men da kommer man seg lenger inn, og ser at det er mer enn man trodde der inne...
Hællemåne, så deilig da
Da får dere virkelig nyte hverandre!