Topp 100 - Skravletråd Juli

Håper det er et godt tegn, at tingene snur:)
Forskjellsbehandling er helt tragisk for barna...ufattelig sårende!
Ja, det er skummelt, rett og slett.. Hun har fått så mye mer enn de andre både i form av opplevelser og ting. De andre har ikke tatt skade av det ennå, men det kan fort komme en dag de får en reaksjon på det. Får nyte det uansett slik det er nå, og håper det varer ;)

Mannen rapportere om to kasser mindre. Noe av innholdet befinner seg fortsatt på rommet i en bunke med bøker og papirer han ikke har gjort av noe sted da, men mer gulvplass gjør det lettere å bevege seg. Minst ei av de neste kassene når man jobber seg innover er babytøy som bare skal flyttes til et annet sted i påvente av at vi finner ut kjønn på den lille i magen og derved hva av tøyet som skal brukes og hva som skal gis til fretex eller uff eller noe sånn.
Mer gulvplass er jo supert!:D

Ja, det er skummelt, rett og slett.. Hun har fått så mye mer enn de andre både i form av opplevelser og ting. De andre har ikke tatt skade av det ennå, men det kan fort komme en dag de får en reaksjon på det. Får nyte det uansett slik det er nå, og håper det varer ;)
Her har jentungen fått en hest av faren sin faktisk!:P
Ingen av våre gutter har fått noe i nærheten av den prisklassen engang;)
Men slikt er det slutt med nå. Vår eldste er 7 år og skjønner ganske mye:)

Her har jentungen fått en hest av faren sin faktisk!:P
Ingen av våre gutter har fått noe i nærheten av den prisklassen engang;)
Men slikt er det slutt med nå. Vår eldste er 7 år og skjønner ganske mye:)
Hjelpes! :o Hun får heldigvis ikke det meste av ting av faren, men mer opplevelser i form av svømmehall, turer, skøyter i ishall, bowling, restaurant osv.. De gangene jeg gjør slikt med mine blir det ramaskrik! :p skjønner de er glad i barna og vil ha tid med dem enkeltvis, men da må det planlegges ut fra at man har flere barn, syns jeg :)

Hjelpes! :o Hun får heldigvis ikke det meste av ting av faren, men mer opplevelser i form av svømmehall, turer, skøyter i ishall, bowling, restaurant osv.. De gangene jeg gjør slikt med mine blir det ramaskrik! :p skjønner de er glad i barna og vil ha tid med dem enkeltvis, men da må det planlegges ut fra at man har flere barn, syns jeg :)
Helt enig med deg;)
Har man valgt å få flere barn så må man behandle dem likt!

Back
Topp