Ååh....så deilig det blir med komfortable klærNå er mannen og henter en pakke til meg fra zalando med mammaklær! Håper de passer........ Og at jeg blir fornøyd. Er 16 uker nå, så skal bli godt med mammabukser![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh....så deilig det blir med komfortable klærNå er mannen og henter en pakke til meg fra zalando med mammaklær! Håper de passer........ Og at jeg blir fornøyd. Er 16 uker nå, så skal bli godt med mammabukser![]()
Hehe...ja hun skiller seg nok litt ut bak den buskenDa vet jeg hva jeg skal se etter![]()
Åh, de har jo såå mye fint av mammaklær!Nå er mannen og henter en pakke til meg fra zalando med mammaklær! Håper de passer........ Og at jeg blir fornøyd. Er 16 uker nå, så skal bli godt med mammabukser![]()
Ja herlig. Kjøpte meg 4 bukser og 4 topper. Buksene var litt store i magen, men vil jo vokse mye fremover. Livmora er jo enda langt nede, så vet at magen blir myyyyyyye størreÅåh....så deilig det blir med komfortable klær![]()

Ja ble godt fornøyd med både buksene og toppene. Buksene vil nok passe helt til babyen kommer, var mye plass til magen i demÅh, de har jo såå mye fint av mammaklær!
Viktig å ha utstyret i ordenÅåå det må jeg ikke glemme nei
Jeg har blitt sykt glad i sjokkis selvD er blitt helt forferdelig etter at jeg fikk yngste![]()
Oi, litt av en jobb!Jeg teller rundt 25 kasser som skal ut herfra. Pluss baggene til babyvogna full av pose, ullfell, sengekanten etc, og babybadekaret fylt med.. Jeg tror det er bleier og sånn. Et par lamper og en gammel tv, og bokhylla er full av andre ting enn hans bøker. (en del bøker, spill, ei hylle med vodka og denslags, og noe rot.
Vi har en del igjen her enda, ja...
Nå er mannen og henter en pakke til meg fra zalando med mammaklær! Håper de passer........ Og at jeg blir fornøyd. Er 16 uker nå, så skal bli godt med mammabukser![]()
Jeg har blitt sykt glad i sjokkis selv
En stor plate er liksom ikke nok!
Det ble 4 bukser og 4 topper. Alt passet heldigvis. Buksene kan jeg nok bruke til babyen kommer, var god plass til magenD var så digg når jeg begynte med mammaklær! Helt fantastisk! Hva har du kjøpt?

Gratulerer så mye med ei lita jenteGod formiddag alle. Håper det står bra til med alle i dag
Her nyter jeg synet av en sovende, "nyspist" baby og biter neglene hennes![]()
Du har ikke gått glipp av noe for å si det sånnAldri hørt om det engang jeg![]()
Det hørtes mer overkommelig ut.Ok. Du har større ryddeprosjekt enn meg.
Jeg skal bare pakke ut fra ferien, og flytte alt om hører inn på boden inn dit igjen. Boden er tom nå....
Hva hva? Nyskjerrig!Ha ha. Tar noe annet jeg da![]()
Gratulerer så mye! Detaljeeeer takkJajjamenn... Så var man blitt mamma inatt![]()
Satser på det, men det er altså lenge til...Blir nok kjempe bra når det blir ferdig![]()
Jepp. En stor en. Så tror ikke det blir rom på ham denne uka.Oi, litt av en jobb!![]()
Tusen takkGratulerer så mye med ei lita jente
Alt bra med dere?