Skravletråd Juli.

Nå er mannen og henter en pakke til meg fra zalando med mammaklær! Håper de passer........ Og at jeg blir fornøyd. Er 16 uker nå, så skal bli godt med mammabukser:happy:

Spennende:D

Har de noen bra ammeklær der og eller? :) føler jeg skulle hatt det...hehe

Jeg håper på 4000
Sånne mål orker jeg ikke, bare prøve å være med i trekningen. Om det ikke blir for stress.

Jeg må jo ha pauser ofte i jobbinga, bekkenet og kroppen ellers krever det, så det drypper da er innlegg her og der, men om det drypper 300 gjenstår å se, da bør jeg skravle aktivt et par ganger.

Sånne mål orker jeg ikke, bare prøve å være med i trekningen. Om det ikke blir for stress.

Jeg må jo ha pauser ofte i jobbinga, bekkenet og kroppen ellers krever det, så det drypper da er innlegg her og der, men om det drypper 300 gjenstår å se, da bør jeg skravle aktivt et par ganger.
Jeg vil jo bare ha det for et rundt tall og siden jeg mangler så lite.

Jeg teller rundt 25 kasser som skal ut herfra. Pluss baggene til babyvogna full av pose, ullfell, sengekanten etc, og babybadekaret fylt med.. Jeg tror det er bleier og sånn. Et par lamper og en gammel tv, og bokhylla er full av andre ting enn hans bøker. (en del bøker, spill, ei hylle med vodka og denslags, og noe rot.

Vi har en del igjen her enda, ja...

Pustepause / strekke-på-ryggen-pause over, jeg får brette mer klær, og finne plass i skap og kommoder, noe som egentlig ikke helt går når lillesøster får så mye nytt på en gang.
De har for lite plass, det blir bra med hvert sitt rom om hver sin kommode!
Blir nok kjempe bra når det blir ferdig:D

Jeg teller rundt 25 kasser som skal ut herfra. Pluss baggene til babyvogna full av pose, ullfell, sengekanten etc, og babybadekaret fylt med.. Jeg tror det er bleier og sånn. Et par lamper og en gammel tv, og bokhylla er full av andre ting enn hans bøker. (en del bøker, spill, ei hylle med vodka og denslags, og noe rot.

Vi har en del igjen her enda, ja...
Ok. Du har større ryddeprosjekt enn meg.
Jeg skal bare pakke ut fra ferien, og flytte alt om hører inn på boden inn dit igjen. Boden er tom nå....

Back
Topp