Skravletråd Juli.

Helt sør i Rogaland. Vært noe sommer i Østfold da? Her kan jeg nok telle dagen på ei hand.....
Var en del sol i begynnelsen av juli. Og frem til jeg fødte forrige uke;) hehe
Nå har det visst gitt seg. Og jeg som hadde tenkt meg på trilletur i dag:o hehe

Det skulle taes blodprøve og om han sov så kunne de ta hørselstesten også. Så skulle de egentlig ikke noe mer :p men jeg så vel kanskje sliten ut da siden de holdt han der lenger Haha

Legesjekken har ikke hvert ennå den... er vist mellom 10 og 14 eller noe legen er her mener jeg de sa hehe
Skal du hjem i dag?

Vi skal en tur til Søgne fra fredag til mandag. Familebesøk?
Ja, her kommer min pappa, mannens søster, mannens niese med ei venninne, mannens nevø med kjæreste og ei venninne av datteren til mannen:p fullt hus!
Håper dere får en flott tur:D

Mi har det hun og. Hatf det fra dag en:) glad jeg ikke vekket henne på natten for pupp som hs ba meg om. Livet er mye bedre når man får sove på natten :D

Fikk beskjed om å vekke henne hver 3. time her og, men jeg tenker at når hun spiser såpass godt på dagen så er det vel ikke så stor behov. Hun har jo våknet av seg selv for mat en gang iløpet av natta så om det er 3 eller 5 timer kan vel ikke ha så mye å si.

Ja, her kommer min pappa, mannens søster, mannens niese med ei venninne, mannens nevø med kjæreste og ei venninne av datteren til mannen:p fullt hus!
Håper dere får en flott tur:D
ja da får dere fullt hus. Kose dere masse i dag da. Ja håper på en grei tur.

Fikk beskjed om å vekke henne hver 3. time her og, men jeg tenker at når hun spiser såpass godt på dagen så er det vel ikke så stor behov. Hun har jo våknet av seg selv for mat en gang iløpet av natta så om det er 3 eller 5 timer kan vel ikke ha så mye å si.
Tenker som deg! :) la henne sove lie nydlige prinsessen <3
Kjenner ei som gjorde det. Vekket hver 3t fra starten av. Nå er hun over 6mnd og hun sliter ennå med hun vokner for mat hver 3t hele natten igjennom

God formiddag!

Her er været rimelig greit, sol, men blåser :-P
Typisk Danmark :-P

Frøkna er ute og leker, jeg sitter og følger med.
Gutta er inne; samboer vasker og støvsuger, storebror leker med Lego fra legoland ;-)

tja det kan jo ha noe å si, r vel en grunn til at de anbefler hver 3 t i starten. Men du får veie henne og se om hun legger godt nok på seg, da er det ikke nøvendigå vekke hver 3 t

Back
Topp