Krysser fingre for detFår håpe det holder seg slik da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingre for detFår håpe det holder seg slik da![]()
Var en del sol i begynnelsen av juli. Og frem til jeg fødte forrige ukeHelt sør i Rogaland. Vært noe sommer i Østfold da? Her kan jeg nok telle dagen på ei hand.....
Skal du hjem i dag?Det skulle taes blodprøve og om han sov så kunne de ta hørselstesten også. Så skulle de egentlig ikke noe mermen jeg så vel kanskje sliten ut da siden de holdt han der lenger Haha
Legesjekken har ikke hvert ennå den... er vist mellom 10 og 14 eller noe legen er her mener jeg de sa hehe
Ja, her kommer min pappa, mannens søster, mannens niese med ei venninne, mannens nevø med kjæreste og ei venninne av datteren til mannenVi skal en tur til Søgne fra fredag til mandag. Familebesøk?
Mi har det hun og. Hatf det fra dag englad jeg ikke vekket henne på natten for pupp som hs ba meg om. Livet er mye bedre når man får sove på natten
![]()
Så koselig at han endelig komGratulerer til Therese med gutten![]()
Men du ligger milevis foran daWow, det er ikke verst![]()
Du får kose deg med godjenteneJaaa jeg vet![]()
ja da får dere fullt hus. Kose dere masse i dag da. Ja håper på en grei tur.Ja, her kommer min pappa, mannens søster, mannens niese med ei venninne, mannens nevø med kjæreste og ei venninne av datteren til mannenfullt hus!
Håper dere får en flott tur![]()
Tenker som deg!Fikk beskjed om å vekke henne hver 3. time her og, men jeg tenker at når hun spiser såpass godt på dagen så er det vel ikke så stor behov. Hun har jo våknet av seg selv for mat en gang iløpet av natta så om det er 3 eller 5 timer kan vel ikke ha så mye å si.
Aiai, må få opp farten så du ikke når meg igjen skjønner jeg ;-)Nå skriver jeg innlegg nr 37.000 !!
Godt med noe frisk luft uansett. Vi må nok også ut ettterhvert......Var en del sol i begynnelsen av juli. Og frem til jeg fødte forrige ukehehe
Nå har det visst gitt seg. Og jeg som hadde tenkt meg på trilletur i daghehe
Kanskje jeg feiger ut å ikke tørDu får kose deg med godjentene![]()
Hvor mange har du?Aiai, må få opp farten så du ikke når meg igjen skjønner jeg ;-)
Gratulerer :-D
tja det kan jo ha noe å si, r vel en grunn til at de anbefler hver 3 t i starten. Men du får veie henne og se om hun legger godt nok på seg, da er det ikke nøvendigå vekke hver 3 tFikk beskjed om å vekke henne hver 3. time her og, men jeg tenker at når hun spiser såpass godt på dagen så er det vel ikke så stor behov. Hun har jo våknet av seg selv for mat en gang iløpet av natta så om det er 3 eller 5 timer kan vel ikke ha så mye å si.
Hvordan er det mulig? Hvor mange år har du vært aktiv her inne?Nå skriver jeg innlegg nr 37.000 !!
Jeg har vel holdt på noen år lengre enn degMen du ligger milevis foran da
Håper det blir kos og ikke bare stress og masja da får dere fullt hus. Kose dere masse i dag da. Ja håper på en grei tur.
Hihi...nå må du passe degAiai, må få opp farten så du ikke når meg igjen skjønner jeg ;-)
Gratulerer :-D