Det skjønner jeg
Men ikke lenge igjen for henne å vente nå da![]()
Nei det er ikke det, selv om det for en 8 åring kan virke sååååå lenge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg
Men ikke lenge igjen for henne å vente nå da![]()
Nydelig prinsesse du har fåttAlt bra hertakk
Koser oss masse nå. Hun er jo så rolig og♡
En skikkelig kosedag altsåNei, vi bor 10 minutter fra Stavern så skulle bare tusle der litt med barnaspiste softis, kikket på båter, spiste popcorn og shoppet litt
Så flinke dere er dastor hytte?
. Nei den er ikke så stor (ca 40m2), bygger den på et fjell med sjøutsikt. Håper og tror vi kommer til å bruke den mye......Jeg liker dere jo kjempegodt her, så med mindre dere har en heeeeeelt annen personlighet utenfor forumet så liker jeg nok dere i virkeligheten ogsåHvorfor er du sikker på det?![]()
Godt når det er over også...... Glad i kake forstår jegEndelig er huset tomt etter bursdagslag. Gutta er hypre og overtrøtte og jeg har bare lyst å voldta resten av kakene![]()
Haha...ja tiden går nok sååå sakteNei det er ikke det, selv om det for en 8 åring kan virke sååååå lenge![]()
Ååh...høres jo fantastisk utEn skikkelig kosedag altså. Nei den er ikke så stor (ca 40m2), bygger den på et fjell med sjøutsikt. Håper og tror vi kommer til å bruke den mye......
Ja det er det vi håper på. Fant ut at vi hadde større sjangs for å bruke ei hytte mye om den var i nærheten. Så bygger den i våres skog.Ååh...høres jo fantastisk ut
Deilig å ha et sted man kan rømme til!
Helt enig, var herligNå var det godt å sette seg ned i sofaen!
Men det var vel 19? Ingenting om hva som skjer..?Hun skulle bli satt igang i kveld så hun er på sykehuset![]()
Passe veldig fint at jeg begynte på Grete Roede i går....Godt når det er over også...... Glad i kake forstår jeg![]()
Ja da frister alt ekstra. Har også hatt noen kurs der. Er gravid nå, men får se etterpå om jeg må slenge meg på et kurs igjen...... Har du gått før?Passe veldig fint at jeg begynte på Grete Roede i går....
Det er som å slutte å røykekommer du deg over de verste 3-4 dagene så blir det lettere
![]()
Gratulerer med det![]()
Krysser fingrene for detBra han takler det med nysgjerrighet
De blir nok verdens beste venner!
blir nok publisert etterhvert, men ikke her på åpent foreløpigSå bra
Hva skal hun hete?![]()
hvor er det?Hva med Spisestua?
Hihi...stakkars storesøsterJa alt for sakte går tiden![]()