HahaEndelig er huset tomt etter bursdagslag. Gutta er hypre og overtrøtte og jeg har bare lyst å voldta resten av kakene![]()
Håper gutta sovner fort slik at du kan kaste deg over dem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaEndelig er huset tomt etter bursdagslag. Gutta er hypre og overtrøtte og jeg har bare lyst å voldta resten av kakene![]()
De HAR kyllingDa vet du hva som er godt på menyen![]()
Så fint om vi får det til før babyen kommer...Hehe...akkurat ja![]()
Sååå perfektJa det gjør det, og så sover jeg så mye bedre hjemme enn på ukjente plasser
3,5 kg, 50 cm lang og 35 cm rundt hodet![]()
Krysser fingre for detSå fint om vi får det til før babyen kommer...
Sååå perfekt
Hjemme er absolutt best jatilbake til hverdagen!
Hva må du fikse?Så sliten... men litt å fikse før leggetid
Heei!Hva må du fikse?![]()
NettoppHihi..som far så datter
Hvordan reagerte hunden?
HahaDe HAR kylling![]()
Hun skulle bli satt igang i kveld så hun er på sykehusetHar noen hørt fra Therese?
Enn om dere ikke liker mehg da? HohoHahaDette blir bra! Kjenner jeg er litt nervøs da. Tenk om dere ikke liker meg liksom. Eller det blir slik skikkelig awkward silence
![]()
Joda, jeg er sikker på at jeg kommer til å like dereEnn om dere ikke liker mehg da? Hoho
Eller mini er super-vrang!
Eller eller![]()
Nei, ingentingHar noen hørt fra Therese?
Det skjønner jegJa han er bare helt perfekt❤ Ja jeg trives med det og så har jeg så dårlig samvittighet ovenfor frøkna som gjerne vil hjem igjen... hun vil hjem til mamma og lillebror..
Alt bra herHeei!
Hvordan går det med dere? Hun er helt perfekt altså!![]()
Bra han takler det med nysgjerrighetNettopp
Joda, vofsen er veldig nysgjerrig og skal snuse og slikke littog gjerne ligge oppå meg han og samtidig med baby...må vel bli litt vant til dette nye vesenet som må ha masse oppmerksomhet
![]()
Hvorfor er du sikker på det?Joda, jeg er sikker på at jeg kommer til å like dere![]()
Så braAlt bra hertakk
Koser oss masse nå. Hun er jo så rolig og♡