Helsesekretær på sykehuset. Var vikar på en avdeling jeg kun har vært på 1 gang før i dag, og der skal til vanlig være 2 erfarne![]()
Da skjønner jeg at det ble slitsom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helsesekretær på sykehuset. Var vikar på en avdeling jeg kun har vært på 1 gang før i dag, og der skal til vanlig være 2 erfarne![]()
De tar du i høst![]()
Du har gjort en kjempe innsats nå på slutten![]()
Mulig jeg bare møtte på ei med en dårlig dag på mandag, men fikk beskjed om at de så helst at vi ikke dreiv å ringte på hele tia. Så lar det være jeg, har vel ikke dratt i den snora 1 gang her på barsel Hehe men kom meg ut for å spise og har fungert som melkemaskin/sutt/madrass siden for lillebror var ikke helt fornøyd med å bli flytta på Haha![]()
Aha, kanskje større enn her siden dere hadde 2 spiseplasser![]()
Det hørtes jo ikke noe hyggelig uther fikk jeg beskjed om å bare ringe på de uansett
Tja, der jeg var er det en veldig liten plass. I den andre var det kanskje litt større siden det er der de besøkende får være.
Nei følte ikke at det var det heller, var snakk om amming og så sier jeg at jeg heller kan ringe på de om jeg skulle få behov for hjelp underveis i ammingen. Men fikk da til svar at: vi ser helst at dere ikke drar så mye i den snora, men heller kommer bort hit om det er noe.. og der er døra alltid lukket så er bare når jeg er tom for klær eller noe til lillebror jeg leiter etter noen som kan finne klær til meg![]()
Da er det nok ekstra godt å ha han hjemme i ferienHan er god han ja. Bare at han vanligvis nesten alltid er på jobb. Det merkes veldig.
Du har vel klart verre tingVi får se om jeg får det til
Så deilig daSom mersalg på elkjøp
Uff daSliiiiten! Ene kollegaen er på ferie, andre var syk i dag. Så da ble jeg helt alene og holdt på å drukne i arbeid.
Guri, så vakker han er!På hytta hos svigermor.
Vis vedlegget 128107
Da får du sende meg en pmIkke sikkert det blir publisert på åpent forum da![]()
Så kjedelig da![]()
Godt det ikke er så lenge til du skal hjem da kanskje
her følte jeg meg rett og slett oppvartet omtrent. Måtte ut og spise eller hente mat, men sikker på at de faktisk hadde hjulpet med det og. Alle var veldig hyggelige og søte her![]()
Er veldig fornøyd selvGuri, så vakker han er!![]()
Det kan godt hendeDa får du sende meg en pm
Jeg dør av nysgjerrighet![]()
I morgen du skal hjem eller?Har ikke sett så mye til de her jeg, men det er et par veldig hyggelige jeg har møtt på damen det skal bli godt å komme hjem ja, formen min er jo bra og alt er bra med lillebror så ser liksom ingen grunn til å bli her lenger
![]()
Makan, for en frekk ting å si?!Mulig jeg bare møtte på ei med en dårlig dag på mandag, men fikk beskjed om at de så helst at vi ikke dreiv å ringte på hele tia. Så lar det være jeg, har vel ikke dratt i den snora 1 gang her på barsel Hehe men kom meg ut for å spise og har fungert som melkemaskin/sutt/madrass siden for lillebror var ikke helt fornøyd med å bli flytta på Haha![]()