Han er god han ja. Bare at han vanligvis nesten alltid er på jobb. Det merkes veldig.Veldig deilig med ferie sammen, ja
Og mannen din virker som et rivjern!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er god han ja. Bare at han vanligvis nesten alltid er på jobb. Det merkes veldig.Veldig deilig med ferie sammen, ja
Og mannen din virker som et rivjern!
Ja de gjør det Hehe sykehuset Telemark![]()
Fornøyd med detDet var billig.![]()
Sov godt og lykke tilNå skal det sovest! Opplading.com
Snakkes senere![]()
Vi får se om jeg får det tilDet klarer du nok![]()
Kan du ikke dra i snora og få noen til å hente til deg?Hmm lurer på om jeg skal gå ut å spise middag mens det ennå er jeg... ikke at jeg er så sulten med det var noe sjokoladegreier til dessert og det så godt utmen spørs om lillebror er like fornøyd om jeg flytter på han da
![]()
Som mersalg på elkjøpDet er jo gratishvordan fikk du til det?
Venter i spenningIkke 100% bestemt enda. Må "tygge" litt på den førsthehe
Makan. Sagt flere ganger jeg skal ha deg med joHun har ikke invitert megmakan
Når og hvor?
Kl 16.30Når pådagen i morgen?
Sliiiiten! Ene kollegaen er på ferie, andre var syk i dag. Så da ble jeg helt alene og holdt på å drukne i arbeid.
Helsesekretær på sykehuset. Var vikar på en avdeling jeg kun har vært på 1 gang før i dag, og der skal til vanlig være 2 erfarneUff da. Hva jobber du som?
Ååh...det er jo helt perfektJa det kan jeg tenke megJeg er så heldig at svigers har hus i spania, så det blir nok mange turer dit i fremtiden
![]()
Jeg traff knapt folk fra barsel da jeg skulle spise.Mulig jeg satt på "feil" plass siden det var to spiselokaler. Syns det var greiere å gå på den som var nærmest.
Ikke sikkert det blir publisert på åpent forum daVenter i spenning![]()
Kan du ikke dra i snora og få noen til å hente til deg?![]()
Hvor var du hen?
Førde sentralsjukehus.